onsdag 23. desember 2015

Drivved sengegavl

Sengegavl beskytter mot den kalde veggen bak sengen. Finn en som passer deg her. Ny katalog - mange nyheter! Sjekk ut den nye katalogen her. Få varene levert hjem.


Moderne designprodukter med høy kvalitet.

Du får det bedre når du har det fint hjemme. Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Rask og enkel handel på Ellos.


Stikk deg ut med stil. Etter år, har vi laget det meste, men gleden er like stor når vi. Med en sengegavl er ikke hotellfølelsen langt unna.

Det å lage sengegavl er søren meg enklere og rimeligere enn man skulle tro, så derfor deler jeg oppskriften jeg fant her med dere. En fresh gavl kan gi soverommet et helt unikt og personlig preg, samt tilføre det lille ekstra – i tillegg vil rommet føles mye lunere, og det liker vi! Men faktum, spisestue med kjøkken er nødvendig del av en masse ting. Massive materialer i solid kvalitet. Et smykke for soverommet.


Bokhyller på begge kortsider. Toppen kan åpnes til et stort rom med plass til ekstra dyner eller annet. En enkel måte å lage sengegavl på, er å kle en plate med tekstil.


En mdf-plate eller sponplate er godt egnet til dette. Legger du skumgummi under tekstilet, får du en myk polstret utgave av sengegavlen – som også gjør det mer behagelig å sitte i sengen. Bruk en stiftemaskin og fest tekstilet rundt platen.


Vinyltapet Drivved er en del av Woodland-kolleksjonen som består av tapeter av ulike materialimitasjoner. Her finnes en rekke varianter av treplank, stein og skinn i ulike farger og utførelser. Du må nok ut med flere tusenlapper dersom du skal kjøpe den i butikk.


En fin sengegavl (eller hodegjerde som det også kalles) er en rimelig investering som gjør mye for stemningen på soverommet. Den gjør det også mer behagelig å sitte i sengen for å lese en bok eller se på TV. Trenden nå er at flere og flere ønsker hotellstil på soverommet.

Du trenger ikke feste hodegjerdet til sengen eller veggen. En sengegavl er deilig å lene ryggen mot når du leser en bok, eller spiser frokost i sengen. Den kan gi følelsen av å bo på hotell, og gjør at soverommet blir mer eksklusivt. Det er ikke vanskelig å lage sengegavl selv. Hvilken sengegavl liker du best?


Se ukens gode tilbud nå. Alltid design i kvalitet. Stort utvalg av sengegavl på nett. Kjøp møbler med kvalitet hos Chilli.


Mangler: drivved quQTK Lage sengegavl drivved – harepusverden harepusverden. Råved av arktisk vie Brukt til å tørke tørfisk på i gamledager fordi ekte vie aldri knekker. Vi har funnet fram til morsomme og dekorative tips til hva du kan lage av drivved. Lag noe fint av drivved. Jeg hadde lyst til å lage i ekte drivved , men det blir solgt ut på finn så utrolig fort, og jeg har dessverre ikke tid til å plukke det selv.


Jeg hadde bestemt meg for å lage sengegavl selv, for jeg synes det var så dyrt å kjøpe, i tillegg hadde jeg lyst på en som var laget av noe som så ut som drivved. Vi har tatt utgangspunkt i Stine Skolis gavl og fremgangsmåte. Min kjære realist sa at det kom nok til å bli dyrt uansett, for materialene koster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg