torsdag 16. juli 2015

Heklegardiner

Alltid stort og oppdatert utvalg. Gardiner av alle typer og sorter. De beste kuppene finner du her. Halens har alt du trenger av klær. Hjemmeartikler for enhver smak.

Bli inspirert av interiørutvalget. Alt hva du trenger på badet. Håndkler, matter og kurver. Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser.


Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Gode priser på gardiner hos Ellos. Rask og enkel handel på Ellos.

Hos Hobbii finner du et stort utvalg av kvalitets Heklenåle. Når alle ungene har begynt på skolen, eller når jeg blir bestemor, eller en eller annen gang i framtiden. Lagt inn av Maria kl. Vinn 5kr til garn.


Registrer deg til Hobbiis gratis nyhetsbrev og motta gode tilbud og tips på mail om hele sortimentet vårt. Du deltar samtidig i konkurransen. Det tok litt tid å hekle den fordi jeg slet litt med å forstå oppskriften, men som mormor alltid sa: hekle rekke, sy og sprette. Så etter noen forsøk fikk jeg.


Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. Eller hva med å lage et sengeteppe eller heldekkende duk i samme mønster? Jeg er i gjøre-ferdig-ting-modus for tiden.


Det har helt sikkert mye med at jeg er gravid med tvillinger, og er nå uker på vei. De riktige gardiner gjør hytten koselig Hyttekos. Det er noe vi alle ser frem til å få, enten det er å komme seg vekk fra hverdagen en helg eller tilbringe tid. Forhåpentligvis finner vi noe slik at påskegjestene får ligge litt godt på natta.


Så har jeg tenkt på at jeg vil hekle gardiner til stua på hytta.

Ser for meg noe alla panelgardin, men heklegardiner er vel ikke i skuddet nå om dagen så det kan vel være vanskelig å finne et mønster. Heklet gardinkappe str 45x160cm fra Miradesign. Jeg har gardiner til alle årstider på alle rom i huset #128512; Elsker å få nye rom ved å skifte gardiner, duker og stæsj.


Nå er hvite heklegardiner kommet opp på stua og da blir det så luftig, lyst og deilig. Mange flotte motiver, farger og gardinlengder. Kjøp gardiner som passer deg! Stort utvalg av kvalitetsprodukter til gode priser.


Bestill på nett eller hent i butikk. Norges største utvalg av design for ditt hjem. Oppdag tidløst, skandinavisk design i vårt store utvalg av designklassikere her! Velkommen til DROPS Design!


Her finner du mer enn 120. I denne bloggen har jeg samlet hekleoppskrifter innen mange kategorier. Kan også brukes som duker, og kan brukes begge veier som gardiner. Denne gardinkappen er jeg snart ferdig med.


Vi er tidliere byfolk som.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg