tirsdag 13. august 2019

Sjokoladekake til dåp

Kanskje har de andre glemt natron? Jeg hadde i noen sjokoladedråper før jeg satt kaken i ovnen, og håper det blir godt. Og sist, men ikke minst, min kjære rosekake! Kaken har lag av sjokoladekake og lag med bringebærkrem.


Dette er wow-kaken alle kan lage, og det er alltid denne kaken som får mest oppmerksomhet på kakebordet.

Rosekaken i mange ulike varianter og mine beste rosekaketips finner du i kakeboken min Theas Little Kitchen (reklamelink). Siden det er høysesong for kaker (skoleavslutninger, 17.mai, dåp , konfirmasjon, bryllup, osv) er det naturlig å begynne med en go enkel og ikke minst saftig sjokoladekake i langpanne. Denne sjokoladekaken er et svar til alle som mener det er mye enklere å lage kake ved hjelp av en pose. Prøv denne oppskriften!


Velkommen til mitt søte kakeparadis! Jeg har bakt og samlet kakeoppskrifter hele livet. Her på Det søte liv viser jeg deg samlingen min med bakst og deilige kaker.


Bildegalleri dekorerte kaker til dåp -og navnfest.

Kransekake er vel festkaken over alle festkaker. Sjokoladekake m Belgisk sjokoladeganashe , hj. Populær som den er passer kransekake til 17. Hjemmelaget kransekake er ikke så komplisert å få til , men krever at deigen lages minst dagen før den skal trilles ut og stekes.


Gjesteinnlegg – Bordkort til dåp Jeg ønsket å lage bordkortene selv, gjerne med bilde av jentene. Bildet av jentene er gjemt inne i kortet Jeg lette etter inspirasjon til hvordan jeg kunne forme de – og fant inspirasjon hos noen som hadde laget små babykjoler som invitasjoner Jeg bare lagde de litt mindre så passet de perfekt i bordkortholderne Det ble en del sene kvelder hvor jeg. Jeg var på kafé Totalen i Haugesund sist lørdag og spiste en fantastisk sjokoladekake. Ei som jobbet der tipset meg om kafé stings sjokoladekake på nettet, og nå ble jeg så glad forde jeg fant den.


Den besto av lag sjokoladekake , lag vaniljekake, lag oreokrem og lag jordbærmousse med lime. Et fantastisk syn da man kuttet opp kaken! Kaken er smurt opp med amerikansk smørkrem og trukket med fondant. Alt av pynt er laget i fondant.


Ifølge generasjonen over meg så hører kransekake med i enhver dåp. Dåpsgaver som garantert faller i smak og som blir et minne for livet. Gratis frakt - Vi sender innen timer, eller hent i butikk.


Sprell har klassiske dåpsgaver - Mye fint og stort utvalg - Kjøp her! Frakt kun 5- Gratis innpakning.

Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Savner du en ordentlig sjokoladekake på bordet, er varianten under saftig, mørk og laget på kun fire ingredienser. Gode kaker hører til en bursdag, enten det er for de store eller små. Her finner du oppskrifter på kaker til både barn og voksne, og noen gode tips til hvordan de. Smakfull kake med saftig sjokoladebunn og fyldig sjokoladekrem.


Velg selv størrelse på kaken og farge på roser mm. Vil du ha bilde på kaken, så laster du det opp. Vi lager spesialtilpassede kaker til dåp , konfirmasjon, bursdag og mer. Kaken kan pyntes med farger, tekst, figurer, logo og bilder.


Marsipanlokk kan legges på både sukkerbunn og sjokoladekake. Kom innom eller ring oss for en prat om DIN drømmekake! Blir det flere dåper en gang i tiden blir kakebordet slik: (vi har forresten omtrent like mange gjester) suksessterter, verdens beste, ei lita marsipankake, en stor langpanne sjokoladekake ( eller liten med brownies og liten med sjokoladekake ), 2liter iskrem og frukt. HER finner du den på Kakefesten.


Det er en saftig og god sjokoladekake som holder seg lenge! Den er også fin å bruke til 3D kaker dvs. Trenger tips til kaker I dåp. Ble alt for mye kaker, så jeg spiste rester i flere dager. Barnas beste sjokoladekake med deilig sjokoladeglasur på toppen er verdens enkleste å lage og verdens beste å spise.


Perfekt til barnebursdag i travel hverdag. Langpanne sjokoladekake med glasur, non-stop og seigemenn er en klassisk barnebursdagskake. Denne kake tar ikke lang tid å lage og den er enkelt pyntet med non-stop og seigemenn.


Barna kan være med å pynte kaken selv. Alle liker en saftig, god og hjemmelaget sjokoladekake med glasur. Denne enkle oppskriften gir deg en brownie-lignende kake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg