tirsdag 6. august 2019

Speil drivved

Finn et som passer deg her. Trenger du litt hjelp til å innrede et rom? Book tid med en av interiørdesignerne våre. Ny katalog - mange nyheter! Sjekk ut den nye katalogen her.

Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos. Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Lekkert speil i naturmaterialer, 40cm x 40cm x 5cm. Nå er det bare å sette på papplata bak (som fulgte med speilet jeg kjøpte) og lime skjøtene med akryl fugemasse.


Nå gjenstår bare maling rundt ramma på speilet , tenke den. Produsert ved bruk av drivverk. Meget tøft og unikt speil.

Speil fra House Doctor. Forskjeller i tre forekommer pga. Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven.


Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for bruk av. Dette ble såååååååååå fint. Tar imot bestillinger :) Ligger på Epla det også. Vi lager også spesialbestillinger, benkeplater og speil. Et speil kan brukes til mye mer enn å bare sjekke at dagens outfit matcher og at håret ser bra.


Med smart plassering av dekorative speil kan du få rom til å føles større og lysere. Etter år, har vi laget det meste, men gleden er like stor når vi. Med et speil , enten stående inntil eller hengende på en vegg, får rommet et helt annet lysforhold og skaper en ny harmoni i rommet. Velg mellom våre speil i ulike størrelser, utforminger og farger, og finn speilet for ditt behov.


Alle speilene vil være noe ulike i treverkets farge og struktur og derfor unike. RIVIERA MAISON – SPEIL. Nydelig speil i sølvfarget aluminium fra Riviera Maison. Håndlaget speil med ramme av drivved plank.


Drivved speil i div størrelser.

Fantastisk fargespeil i det gamle drivved materialet gjør speilet nostalgisk og flott. Closefit servantbenker og speil lages i alle mål og varianter. Haha, er det mulig, ikke ofte jeg kjøper noe for å gå løs på det, men jaja, jeg skulle lage mitt eget speil , men trengte altså speilet uten. Arosa speil er en lekker og stilren nyhet i vår modern lux collection med rette linjer og et rent uttrykk.


Overflaten er i sort eikefiner med struktur for naturlig følelse og et moderne og tidløst uttrykk. Med speilet kan du se alt det du tenger, et speil i gangen eller speil på soverommet får du det rette overblikket og dessuten en ekstra detalj som vil komme til nytte i dine rom. I påsken plukket jeg med meg masse drivved når jeg var ute på tur i finværet. Planen var å lage en stige som jeg kunne ha på rommet mitt : år ung kreativ dame fra jæren.


Han brukte vanlig trelim i disse sporene før han presset delene sammen ved hjelp av skrutvinger. Tvingene fikk stå på ca ett døgn. Han laget også spor til speilet slik at det kunne felles inn i rammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg