torsdag 23. april 2015

Jotun warm blush

Norges ledende innen handel med bo- og byggevarer. Gratis frakt, rask levering og dagers returrett. Opptjen BonusCash og spar opp til.


Forskjellige typer blush og stort utvalg skjønnhetsprodukter hos Luxplus. Ikke rø ikke rosa…men noe midt i mellom.

Og den er svært vakker! Og inntil grønntonene Green Harmony og Green Leaf er den overraskende tøff! Re a colour of love, is the single most dynamic and passionate colour.


Demanding attention, red has great emotional impact. Stillinger hos Jotun. Min liste () Mit abonnement (0) Business Areas. Fargen kan oppleves ulikt på skjerm og vegg.


Elsker den fargen, og hadde tengt å male gjestedoen med den.

Inte rö inte rosa…. Och, ihop med gröntonerna Green Harmony och Green Leaf är den överraskande tuff! Hei, hva er NCS-koden på Warm blush ? Sections of this page.


Marianne Elvsaas Nordtømme ‎ to Jotun LADY. Her er en farge som har sneket seg inn i mange hjem, den er på mange måter rosa, men den er likevel også helt spesiell. Den er lun, varm, innbydende og lett å elske! Jeg skjønner meg ikke på de som liker før resultatet bedre, så utrolig kjedelig, alt gikk jo i ett. Håper dere liker fargen?


Synes den står så fint til gulvet, åh – jeg er så fornøyd! GOD helg til dere alle, jeg skal bruke den til å være med mennesker jeg er så veldig glad i! All wallpaper pictures are free unlimited downloads. I hverdagen er farger et uunnværlig element. Selv er jeg overbevist om at riktig bruk av farger både beriker og vitaliserer livene våre.


Tendenser i tiden vitner om en søken etter harmoni og balanse. I dette fargekartet introduserer vi derfor vakre farger i balansert.

Like før helgen sa jeg til Cath at jeg følte for å gjøre noe nytt hjemme, og at jeg trengte litt forandring. En liten time senere sto vi i fargeforhandleren og kjøpte maling! Jotun Paints newly created colours are grouped in three themes - Silent Serenity, City Motions and Lush Garden - based upon lifestyle-trend research. Det liker vi :) Se Warm Blush og resten av den nydelige paletten Everyday. Fargeharmoni mellom rom på sitt vakreste.


En fin farge for de som er svak for pudrede rosatoner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg