fredag 24. april 2015

Dekking av konfirmasjonsbord

Dekking av konfirmasjonsbord. Endring vil ikke komme hvis vi venter på en annen person eller et annet tidspunkt. Moderne, tøft og trendy!


Disse to borddekkingene vil garantert falle i smak hos konfirmanten. Våre konfirmasjonsbord passer perfekt til tenåringen som gjerne ønsker seg et mer moderne og trendy festbord. Vi tok utgangspunktet i samme duk, servise og pynt på begge bordene, men dekkebrikker, servietter og blomster i to ulike farger. Vi gir deg tips til hvordan du kan pynte et vakkert konfirmasjonsbord. Hei :) For en stund tilbake fikk jeg forespørsel om jeg ville hjelpe til og dekke bordet til min venninnes sønn som skulle stå til konfirmasjon.


Tanken på å pynte bord selv kan være skremmende for mange, men om en delere det opp i mange små oppgaver er dette noe alle kan få til. God pinse kjære lesere og følgere! Vi har gjennomført konfirmasjon for min sønn i helgen, og den ble så perfekt som den.


FESTBORD ( Av redaktøren) BORDDEKKING. Tradisjonelt dekkes et festbord med hvit duk, hvite tøyservietter og hvite stearinlys. I dag brukes gjerne flere farger sammen. Inspirasjon til konfirmasjonsbord. Da viser kalenderen april, og om en måneds tid er det klart for de første konfirmasjonene her i indre Østfold.


Mitt tredje forslag er konfirmasjonsbord dekket i sort og hvitt. Konfirmasjonsbord i sort og hvitt Hei, kjære lesere! Bordet passer like fint til jenter som gutter.


Dekking av konfirmasjonsbord

Her er bilder av festdekkede konfirmasjonsbord , som vi håper kan inspirere deg. Trenger du inspirasjon til borddekking? Vi har samlet nyttig informasjon og smarte tips til hverdags og fest. Les våre artikler og bli inspirert! Jeg har dekket et alternativt bor for det trenger kanskje ikke alltid være fotball som tema?


Når man skal lage ett konfirmasjonsbord for jente, har man utrolig mange muligheter. Jentene vil stort sett være med å bestemme litt selv hvordan bordet skal se ut. Lilla er en utrolig populær farge for tiden, og jeg blir ikke særlig overasket om jentene går for lilla på konfirmasjonsbordet. Lilla passer uttrolig godt sammen med hvitt og.


Dekking av konfirmasjonsbord

På jakt etter pynt til konfirmasjonen? Hos oss finner du dekorasjoner, bordpynt og mye annet! Har samboer og barn. Dette elegante festbordet passer også ypperlig til venninnemiddagen og til en kvinnelig jubilant. Det er også lekkert til tenåringsjenter som fyller år.


Gjør deg flid med festbordet! Se våre flotte bilder, smarte tips og råd som gir inspirasjon til festbord i ulike sjangre. Kjempetøfft konfirmasjonsbord til tøff konfirmant. Som bordkort har jeg brukt helt enkle bordkort som jeg har pyntet med samme fotballer og stjerner som er brukt som bordpynt og pynt på lysene.


Dekking av konfirmasjonsbord

Her byttet jeg ut svart sizoweb bordløper med eplegrønn bordløper. Dette ble et flott festbord til konfirmanten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg