torsdag 18. juli 2019

Spraymale kjøkken

HTH-kjøkkenet er mer enn bare et kjøkken – det er hjemmets samlingspunkt. Stilsikkert sortiment som blander dagens trender med tidløse klassikere. Skal vi tro ekspertene er det ikke nødvendig å bruke billakk til lakkering av kjøkken.


Det kan funke med spraybokser, men du vil trenge mange bokser og det kan fort bli veldig kostbart. De forteller at de selv har god erfaring med interiørmalingen lady supreme finish til spraylakkering av kjøkken. Vi bruker kun proff spraylakkering og industri maling fra Akzo Nobel. For fargevalg, trenger vi en NCS-fargekode.


Priser inkluserer lett pussing, grunning og maling. Vi tilbyr lakkering – spraylakkering av skapdører, skuffer, vitrineskap, dører etc. Alle typer innredning. Restaurering med maling kan derfor være et meget godt alternativ.


Ved å lakkere om kjøkkeninnredningen og bytte noen knotter får du et resultat som gir inntrykk av å være nytt, og et kjøkken i akkurat den fargenyansen du ønsker deg. Flere selskap har spesialisert seg på å sprøytelakkere kjøkkeninnredninger. Jobber som maler til daglig men etter å ha gjort meg ferdig med all innredning til et helt kjøkken , og 3-hyller, samt et par seksjoner så mener jeg at menigmann skal få til dette helt greit selv:) Vi overtok nylig en leilighet med bjørkefarget kjøkkeninnredning som vi ville ha hvit.


Høyglansete kjøkkenfronter har vært populært i flere år, men et egenmalt kjøkken vil ikke få like blank overflate som de folierte, selv om du velger høy glansgrad. Høyglanstrenden er på vei ut, men det er verdt å ta med seg at jo glattere overflatene er, jo enklere er det å rengjøre dem. Det kan virke surt å bytte ut hele innredningen dersom alt fungerer som det skal og kjøkkenet er godt bevart. Gamle kjøkkendører holder gjerne en høy kvalitet, og med et godt lakkarbeid så kan gamle dører bli som nye og vare lenge.


Se utvalget vårt av fronter, farger og løsninger. Jeg syns du skal beholde benkeplaten i oljet bjørk. Det vil skape en fin kontrast hvis du maler kjøkkeninnredingen i samme farge som panelet. Uansett vil du nok oppleve å få et helt nytt og lyst kjøkken etter at du har malt over den gulnede furuen!


Med maling kan du pusse opp badet raskt og rimelig. Også fliser kan males som en midlertidig løsning i påvente av større oppussing. Slik maler du fliser. Lese Hvordan Lage En God Og Sunn Matpakke Artikkel.


Vi har eget malerverksted for lakkering av kjøkken i Bergen. Resultatet av lakkering av et kjøkken er ofte like godt som nytt. Nå har jula kommet på IKEA - se utvalget her. Se julegavetipsene våre for store og små. Maler,Møbelsnekker Ønsker å spraymale kjøkken.


Hvis du har forelsket deg i et HTH- kjøkken , kan du få din kjøkkenkjærlighet helt uten problemer. Kjøkkenet er malt fra før. HTH-skapene blir satt sammen på vår danske fabrikk i Ølgo og våre egne sjåfører leverer dem hjem til deg.


Vi monterer ditt kjøkken , og gjør alt eller deler av det øvrige arbeidet. Eg har et kjøkken bord og stoler som beiset med mahogony farge. Eg kunnetenke meg å spraymale disse. Eg trenger tips til hvordan eg skal gå fram, ka må eg gjøre først?


Kan du sende meg fargekart og kor kan eg kjøpe Carat? Bor på Karmøy #128578; kan du sende meg mail takk. Spisemøblene er gammel og har ikke glatt overflate. Spraylakkere kjøkken. I forbindelse med at vi skulle lage nye Trinn-for-trinn filmer til jotun.


Malermester Eilif Andersen fra Bergen er i utgangspunktet skeptisk til at resultatet blir vellykket dersom en person helt uten erfaring skal spraylakkere et kjøkken. Vi var heldige og fant Toril og hennes kjøkken , som viste seg å være et perfekt sted for filmopptaket. Da Toril hørte vi trengte et kjøkken å male, ble hun veldig glad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg