mandag 22. juli 2019

Minneramme

Vi knipser bilder hele tiden. Spørsmålet er når vi ser på dem? Med rammer kan du fylle veggene dine med både minner om folk du er glad i og kunst du liker.


Vil gjerne ha en minneramme av barna mine ja,men vil nok prøve å være litt mere kreativ,samt sette inn ting som PASSER sammen. Denne rammen Rannveig har laget er vel et resultat av en lite kreativ person med dårlig smak. Som jeg skjønner er rammen kjøpt på IKEA, men hva heter den?

Tro dere meg, den skal fylles med bilder! Det kan ikke bli for mange minner i en minneramme ! Ramme med vakre ord og poteavtrykk. Perfekt for å holde et bilde av en kjær firbeint du har mistet. Jeg fikk et tips om det da jeg var i permisjon med Tobias,.


Disse har en dybde på 4. Jeg ble, som mange andre, inspirert her i bloggeverden til å lage ei minneramme til Sienna Marie. Jeg lagde den ferdig før dåpen hennes som var den 4. Noen som har laget en minne-ramme ?

Tenker å kjøpe en stor fotoramme og fylle den med et klesplagg og diverse ting fra datteren min. Emmas minneramme ★ Sweet! Den perfekte gaven fra den nye familien.


Det er over et år siden hun ble født,. Leveres med klistremerke for dekorasjon av rammen. Noen lekre og barnevennlige plakater og bilder på veggen, er alt som skal til for å gi barnerommet et løft.


Her på Jollyroom har vi et supert utvalg av plakater. Minneramme Noen kjøper dype rammer og lager et kunstverk av en periode i barnets liv. For eksempel kan man ramme inn babyens første klesplagg, første smokk, armbåndet fra sykehuset, navnekortet fra sykehussengen, det første bildet… Og sånt er jo også mulig å gjøre når barnet vokser. Kanskje lager du en ramme for hvert år? Velg en farge, sett den i styleren og lag flotte mønstre, og etter at den er tørket kan du bruke den til å vise fram dine fineste minner i form av bilder og annet.


Settet inneholder minneramme , dekorasjoner, styler, Deco Pop tuber hvorav én hvit med glitter, og et inspirasjonshefte. Perfekt til nyfødt fotografering - og etter bruk gjør den seg flott, foreviget i en minneramme eller til pynt med en dukke oppi. Husk at denne cocoonen inneholder små deler, og derfor IKKE egner seg som en leke ! Etter hun la seg, fant jeg frem ei ramme som har ligget litt for lenge i sjenken. SKANFIL AS er Norges ledende forhandler av frimerker til samlerformål.


Sett med kakepynt fra Sylvanian Families inneholder Toypuddel-jentefiguren kledd i en spesiell kjole med et forkle for baking, i tillegg til de vakre kakene og. Enchanted Shimmer - Baby Boy Cocoon, blue.

Håndlaget nyfødt cocoon laget i eksklusivt cashmere garn. I dag tenkte jeg derfor å tipse dere som kanskje har vært mødre en stund allerede, som nylig har blitt det og dere gravide om å lage minnetavle! Greia går vel egentlig ut på å lage en slags ramme eller tavle med minner fra barnets første tid her i verden. Kjøp Bøker og magasiner verktøy skap på Kelkoo. Sammenlign tilbud på Bøker og magasiner verktøy skap i kategorien Bøker og magasiner fra en rekke nettbutikker.


Her hadde vi strikka jakke, lue og sokker sammen med en fin sparkebukse. Det var jo koselig, da! Jeg har limt disse klærne inn i en minneramme.


Dette for at den skal bli lettere og finne, og ha bedre oversikt. Så søk oss opp og lik siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg