tirsdag 2. juli 2019

Marrakech farge stue

La livet ditt innrede stua. Bli inspirert og finn møbler som passer deg her. Få varene levert hjem. Det er enkelt å få varene med hjem. Lån tilhenger hos IKEA. Vi hjelper deg med montering.


Marrakech farge stue

Se prisene for montering her. Rask, enkel, lett å bruke. Døgnåpen kunderservice. Spar tid og penger på neste hotellreservasjon. LADY Supreme Finish Tre og Panel.


Vi holder på å pusse opp og har valgt marrakesh i gangen (har alltid hatt hvit gang, men nå er jeg lei av at det blir så fort møkkete med fire barn og hund og prøver derfor en mørkere farge ). Tak og lister er hvite. Vi skal prøve oss uten dører til gangen, da stua vår virker mye større da. Se inspirerende bilder av stuer og finn de rette produktene. Noen som har marrakech farge i hjemmet sitt? Lurer på å male stuen vår.


Marrakech farge stue

Tips til fargetoner eller andre farger som kan passe? Fridas lille hjem Så kjekt at du tok deg tid til å komme innom her hos meg. Jeg heter Linda og her bor jeg sammen med samboeren min Ole og sammen har vi en liten. En farge vil også påvirkes av omgivelsene, det betyr f. Jotuns farger er utviklet spesielt for Jotuns produkter.


Alle Jotun-produkter har en unik fargeresept for at ferdig blandet farge skal være korrekt. Jotun garanterer derfor kun riktig fargegjengivelse ved bruk av Jotun-produkter. Vi beholder muren som stod der, men den skal få en helt annen farge. Bjelkene er sparklet og klare til å grunnes. Men nå MÅ vi bare se hvordan fargen vi har valgt ut blir seende ut!


Det blir jo ikke bare den ene veggen, men tre av veggene… ! Marrakech … Herlighet dette blir spennende å se! Uansett er det viktig å bruke farger riktig når du innreder. Kalde farger virker beroligende, mens varme farger gir energi.


Denne familien har fått en helt ny stue og kjøkken med SAGA Nordic Timber på gulv og Smartpanel. Da er det duket for litt om fargevalg og den røde tråden, og jeg har. En meget anvendelig farge som passer både til varme og kalde farger! En utrulig flott farge , Lun og fin,og skaper en flott kontrast til det hvite. Har dere tenkt til det?


Tror det hadde blitt classisk selv om det blir litt rocka å royalt liksom. Ville definitivt gått for decoblue, blandet ut med en dæsj grønt. En høyt elsket og anvendelig lun bruntone, nå også i kalkmaling som vil gi fargen dette røffere tilsnittet. Trenger tips om en tilsvarende, men litt lysere farge , som passer til marrakesh , som vi kan bruke i. Jeg skal male stua og ønsker meg en lun farge. Stua er stor, men ikke stor nok til en mørk farge som feks marrakesh.


Så vil jeg male innergangen i en varm farge som passer til marrakech. V-fas bord – En klassisk panel med færre bord enn vanlig – i delikate farger. Farger påvirkes enormt av lys.


Marrakech farge stue

Både tilgang på dagslys, samt av type belysning man velger. LE halogen…fargede glass, spotter og skjermer etc. Jeg bruker mye brune og sortetoner til den.


På kjøkkenet har jeg den på veggene og hvitt kjøkkeninredning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg