torsdag 23. oktober 2014

Blogg interiør stue

En interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk. Veien fra husbygging til et hjem. Hipp hipp hurra for 17. Gratulerer med dagen alle sammen!


Blogg interiør stue

Håper både store og små skal kose seg med både familie og venner, pølser, is og brus i dag. Jeg heter Ann Merete Slåttland og dette er bloggen min Kreativ-i-tet. På bloggen kan du lese om interiør , gjør det selv-prosjekter (DIY), oppussing, inspirasjon og annet jeg liker å skrive om. Jeg jobber som frilansjournalist med faste oppdrag for bl.


BoligDrøm, samt at jeg skriver boligreportasjer for flere norske boligmagasiner. Siden det regner idag, så blir det tid til litt surfing på nettet. Jeg leter etter inspirasjonen jeg trenger for å komme i gang med oppussing. Det er forsåvidt noe jeg gjør hver vår. Pusser opp litt her og der.


Lene blogger om interiør , tipser om hva du kan lage av diverse med mye mer. Trenger ikke stort mer enn dette. Klassisk interiør : Her er Halvor Bakkes beste stiltips. Vi er mange som tiltrekkes av det lune, elegante og generøse i et klassisk interiør. Her er fem gode tips fra Halvor Bakke, interiørdesigneren og stylisten som samarbeider med Bohus om den populære kvalitetsserien Signature Collection by Halvor Bakke.


Velg møbler ut fra størrelsen på rommet. Har du liten stue så ikke kjøp en stor sofa, da får du ikke plass til mye annet. Fløyelsputer, fargerike gulvmatter, lange gardiner. Får du alt dette til å matche så blir det superlekkert i tillegg til at du får ett lunt og behagelig hjem. Derfor tenkte jeg å lage ett par innlegg hvor jeg svarer på alle disse spørsmålene som har kommet.


Blogg interiør stue

Planen til Ulrik og meg var egentlig å bli boende på Vinderen en god stund til. Jeg har jo ingen andre mål med den nye bloggen enn å ha en liten gjeng lesere. Er ikke ute etter hverken penger eller nye interiør reportasjer fra hjemmet vårt -det har jeg allerede fått! Men som travel sykepleier med ungdommer,hund og stort hus, så har jeg definitivt ikke fritidsproblemer.


Og blogging er faktisk overraskende tidkrevende! La livet ditt innrede stua. Bli inspirert og finn møbler som passer deg her. Få varene levert hjem. Lån tilhenger hos IKEA.


Vi hjelper deg med montering. Se prisene for montering her. Stort utvalg av fint interiør. Døgnåpen kunderservice. Rask, enkel, lett å bruke. Encuentre how to blogg.


Lysene kjøpte jeg på halv pris og pyntet med velour bånd fra KID interiør. Også ELSKER jeg de grønne velur kulene mine, de stod det mer eller mindre mitt navn på, hihi…. Idag har jeg også måttet gjerde inn peisen, den lille tøffasen av en liten kæll som cruiser rundt på gulvet her hjemme og skal pelle på absolutt ALT. Jeg har lyst til å vise dere leiligheten vi har kjøpt, så her kommer et stort bildedryss!


Leiligheten går over to plan: første etasje og kjelleretasje. I første etasje har vi toalett, gjesterom, kjøkken og stue. I kjelleretasjen har vi tv- stue , bo bad og soverom.


Jeg elsker å saumfare boligmagasiner og instagram etter nye ideer. Inspirasjon har jeg hentet litt her og litt der, og satt sammen til en helt egen stil. Det absolutt viktigste er at jeg blir glad når jeg kommer inn dørstokken hjemme, og at hjemmet mitt gir meg en følelse av velbehag. Interiør som sofa og bord bytter jeg svært sjelden.


Er du mest interessert i interiør kan du i tillegg kose deg med disse åtte bloggene som er de største interiørbloggene i Norge i skrivende stund: Anetteshus. Anette har Norges største interiørblogg og en landlig og nostalgisk interiørstil. Mange flotte bilder med fokus på detaljer. Har Kari-Ann Norges vakreste stue ? Stuen i Bodø er innredet i luksuriøs landstil. Interessert i solskjerming til stue ? På vår blogg deler vi løpende spennende nyheter, nyttige tips og gode råd.


Les med på bloggen vår her! Vi har fått Howarden på plass. De er helt vannvittig deilig å sitte i! Vi (jeg) valgte beige møbler, men jeg har masse lyse store puter. Driftes av Bloggnorge. Innhold og ytringer publisert på denne bloggen er bloggerens personlige ansvar.


All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Egmont Publishing AS.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg