onsdag 29. oktober 2014

Malingstips

Malingstips

Tips og råd til hvordan du går frem når du skal male eller beise inne. Maling til hjemmet, både innendørsmaling og utendørsmaling. Få forslag til vakre farger og gode malingprodukter når du skal male inne, male møbler, male huset.


Malingstips

Maling kan enkelt og for en billig penge forvandle både trerene og tidligere malte kjøkkenfronter. Siden vi begynte å male i Gjestehytta har jeg fått masse mail og kommentarer med malespørsmål. Varme og kalde farger har betydning for hvordan vi opplever interiør.


Men hva er det egentlig som gjør farger ”varme” eller ”kalde”? Signature Collection by Halvor Bakke er en serie kvalitetsmøbler i klassisk stil, som selges eksklusivt hos Bohus. Har du umalte lister i boligen din? Med riktig utstyr og fremgangsmåte er det ikke vanskelig å male dem.


Her er tipsene som gjør jobben enkel og gir et godt resultat! Velg Älvsbyhus når du skal bygge nytt hus. Vi bygger innflyttingsklare modulhus i fabrikk, noe som gjør oss til en smartere husleverandør. Malingstips – Gode råd og triks til deg som skal male.


Maling og oppussing er to ting som ofte går hånd i hånd. Skal du gå i gang med et nytt maleprosjekt? Men en furuseng kan også gjøres guttete med maling og effekter. Takpanel og malingstips Huset vårt er nå klart for egeninnsatsen.


Eventyrlig oppussing med Huntonit. Noen har spurt meg om maling, grunning, tips etc ved maling av gamle møbler, så jeg tenkte et innlegg om dette er på sin plass. Nå skal det sies at jeg overhode ikke er noe ekspert på dette området, men har fått mange gode tips av malerbutikken hvor jeg kjøper maling. Går du med planer om å male et rom e. I dag har jeg virkelig fylt på med maling her, og derfor tenkte jeg at jeg bare MÅTTE tipse dere om hvor det lønner seg å handle maling denne uken.


Naturnært og røft med ny kalkmaling fra LADY. Et helt personlig uttrykk. Røffe og naturlige overflater. Den nye kalkmalingen fra LADY skaper rom som er ekte og unike.


Malingstips

Boligen er til salgs gjennom Børge Systad i Eiendomsmegler Vest. Eier ønsket malingstips og full styling av leiligheten sin. Vi synes resultatet ble knallbra! Veggene i stuen er malt med fargen Smooth White fra Jotun.


Fargen er den perfekte balanse mellom grå og beige, og en av våre favoritter. Prøver med denne lille tråden å hente ut litt malingstips fra garvede DIY-ere. Jeg skal til og male et par høyttalere i ubehandelt kryssfiner og vil rulle dette på. Jeg har ser noen har brukt gulvmaling, er dette å anbefale? Henningsvær i Lofoten.


Malingstips

Et fiskevær som virkelig har fått til å skape noe spesielt! Tilbygg på gamle hus Behovet for mer plass skaper utfordringer for det gamle huset. Ofte er tilbygg beste løsning - eksiterende bygg kan i stor grad forbli urørt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg