fredag 28. desember 2018

Male lakkert trapp

Hvor bestandig er den malingen mot slitasje ( trappen bør gjerne noen års trakking opp og ned.)? Noen som har andre erfaringer fra oppgradering av furutrapp? Min foreløpige plan er å male gelender og sidebjelker, men å legge parkett i trinnene.


Male trappen Et par strøk maling kan gjøre underverker med trappen din. Tips: Begynn med en grundig rengjøring før overflaten slipes lett.

En tretrapp med kvist må alltid påføres kvistlakk. Maler du ett trinn av gangen, går du på annet hvert trinn i. Hvordan male tidligere beisede eller lakkerte trappevanger og rekkverk. Denne bruksanvisningen gjelder for tidligere beiset eller lakkerte trappevanger og rekkverk.


Trappen er en viktig del av interiøret. La den få oppmerksomheten den fortjener, slik at også den blir en viktig del av interiøret, og ikke bare en praktisk konstruksjon for å bevege seg mellom etasjene. Forstår du er lei av lakkert furu, har selv mala trappa vår.


Du kan jo pusse ned trinnene og lute dem, så blir de ikke så fort slitt.

Så kan du male resten. Jeg ble kjempefornøy deilig å bli kvitt litt furu. Det er flere måter å pusse opp trapp på, og vi kom frem til at den beste og enkleste måten for vår trapp var å male den.


Men det som er problemet med å male en trapp lysere er at den fort får stygge merker og hakk i trinnene. Dette har vi selv erfart i vår tidligere bolig, der vi fikk en tilsvarende furutrapp malt helt hvit. Tidligere ble trappen kun sett på som en fremkomstmåte mellom ulike etasjer, i dag blir den ansett mer som et møbel med mange muligheter. Ser ut som den er samme farve som veggene. Har selv en trapp jeg tenkte å male eggehvit men jeg tenkte jeg ikke skulle male selve trinnene fordi jeg er redd for når hakkene kommer etter hvert så vil det ikke bli så pent.


Men jeg får se hva jeg gjør når jeg bare kommer meg igang. Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Reserver ditt Hotell i Male online. I denne videoen kan du se hvordan du skal gå fram for å male den! Primært kunne vi tenke oss å male den i en helt lys farge.


Finnes det spesialmaling til trapper ? Det høres ikke særlig pent ut med malt furutrapp full av riper e. Derfor gikk jeg ned til 60-papir. Er gulvet tidligere lakkert eller mer hakkete enn du ønsker, må flaten slipes.

De fleste typer parkett, tregulv og trapper kan slipes og bli helt som nye. Denne lager vi i MDF som s blir sprytelakkert p lakkeringsverksted hvordan male lakkert trapp Interesting Spraylakker Tripp Trapp Stol With. Få ny trapp uten å rive den gamle – dekk de gamle trinnene med nye. Gamle trapper kan bli som nye ved å pusse dem opp med maling. Slip trappa i toppform igjen.


Her får du tips til hvordan du kan pusse opp, male , legge teppe – eller rett og slett fornye trappen. Male en lakkert furutrapp – trappa. Mal trappen og skap forandring. Vi gir deg åtte tips til hvordan du går frem for å få best mulig resultat.


Overflaten i en trapp slites fort. Med et godt grunnarbeid sørger du for at sluttresultatet holder seg godt over tid. Les våre tips på maxbo. Gulvmaling fra TreStjerner er Norges mest solgte.


Vi har produktet som passer ditt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg