onsdag 5. desember 2018

Interiør gammelt og nytt

Rask og enkel handel på Ellos. Stort utvalg av fint interiør. Kjente merkevarer til gode priser. Gammelt og nytt Tønsberg, Vestfol Norway Hei, jeg er en jente på år som er samboer med Anfinn.


Sammen har vi prinsessa vår Amalie Louise på år og hunden vår Bella.

Jeg har en stor lidenskap for interiør , moter og scrapping. Håper dere liker det dere ser og blir inspirert. Kjøkken – bland nytt og gammelt I en villa nær Moss har et ungt par bygget på et gammelt hus. I nybygget er det blitt plass til nytt kjøkken som er utformet i harmoni til husets opprinnelige uttrykk.


Her kommer noen bilder fra en hall og en stue som er pusset opp. De fikk hjelp fra meg til å skape en ny helhet. Utfordringen deres var hvordan sette sammen gammelt og nytt.


Fargerike, abstrakte malerier liver opp ellers ”tunge” møbler.

Gamle speil og bilder høyner helhetsintrykket i et ellers moderne interiør. Der jeg kommer til å legge ut nye innleg fra bloggen og. Fra gammelt til nytt Jeg er en dame med stor interesse for hage og interiør. Liker godt å ta bilder, så derfor vil bloggen inneholde mer bilder enn tekst i de fleste innleggene.


Men noe nytt er man jo avhengig av å ha, smiler hun. Kaffemaskinen ville jeg ikke vært foruten, for eksempel. Men det er uttrykket blandingen av gammelt og nytt gir sammen, som jeg syns er så fin, legger hun til. Digernes er så glad i alt hun samler på, at hun gjemmer lite av det inn bak skapdører. Jeg syr for harde livet for tiden, for jeg har bare noen dager på meg til messen neste helg.


Håndlaget og bærekraftig. Cozy Home Interiør starter en ny produksjonskultur basert på kvalitet, miljøvennlighet og god design. Vi leverer håndlagde kvalitetsmøbler i moderne design av gjenbrukte materialer som ikke setter økologiske fotavtrykk.


Den er alltid i mitt hjerte, for den var gjennombruddet, sier han og stryker over armlenet. Og med øye for interiør og estetikk, kombinert med godt håndlag og hjelp fra faren sin, har hun pusset opp alt selv. Alle veggene har fått en overhaling, kjøkkenet og badet er oppgradert og deler av gulvet er nytt. Uten at det gjorde et altfor stort innhugg i økonomien.


Jeg er en kreativ jente som er veldig opptatt av interiør og estetikk!

Kreativiteten min får utløp igjennom egen design og fotografering. Ellers liker eg å bruke fritiden min på reiser og opplevelser, det være seg en fjelltur i fantastisk vestlandsnatur, en storbyweekend eller en tur til Hellas. Gammelt nytt På denne tiden av året blir jeg ofte inspirert av både interiør og hageblader,å lysten til å fornye seg melder seg;) Meg og min mor er ganske like på det viset,så de siste dagene har jeg fått med meg noen ting hjem som mine foreldre har kjøpt på loppemarked. Med traktorer og vafler som viktige deler av markedsføringen, er de mer norske enn de fleste. Og i Røros er turistene mange!


Forretningen ser delikat og innbydende ut der den ligger i et gammelt , men nyoppusset hus. Og de to melkespannene ved trappen ønsker meg velkommen. Nytt : Lady pure colour maling, i fargen Sober.


Lysestaker fra Perfect home og runde puter fra Milla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg