mandag 9. juli 2018

Sitteunderlag skinn

Nyheter for ehnver fashionista - Stort utvalg - Mote på nett - Bubbleroom. Handle smart - Spar penger. Få den laveste pris her! Vi tar forbehold om at skrivefeil eller tekniske feil i tekst, priser og bilder kan forekomme.


Her vil du finne sitteunderlag i skinn fra reinsdyr, hjort, sau og elg.

Du vil også finne sitteplate og oppblåsbart sitteunderlag. Flott på tur og i bilen. Jeg har laget et sitteunderlag til meg selv til å ha i bilen og det har reddet meg gjennom flere kalde vintre.


Sitteunderlag av skinn. Jeg hadde også noen skinn jeg skjønte jeg ikke kom til å klare å få sydd fell av (jeg holder nemlig på med en akkurat nå, og i tillegg har jeg kjøpt noen nye skinn også som blir ny fell #128578; ) så av disse mørke skinnene laget jeg sitteunderlag. Saueskinn og lammeskinn passer like godt til pynt og interiør som til sitteunderlag i en stol eller sofa.


Vi har myke og komfortable saueskinn i 1 rene naturprodukter, som gjør de slitesterke og selvrensende, men de kan også vaskes i maskin.

Da vi testet sitteunderlag , hadde vi også med oss et reinskinn - som i veldig stor grad holdt oss varme. Vil du ha bilder og velge ut ditt eget skinn så send oss en mail så sender vi deg bilder. Alle skinn er håndplukket av oss fra garveriet, store og fine alle sammen. To skinn kan også syes sammen for å dekke større flate til voksne.


Pelssau - krøllet NEDKLIPPET ull ca4-5cm fine sitteskinn kr 2. Reinskinn av SIMLE 1. Fantastisk deilige saueskinn! Denne lille lune vil bli godt mottatt nesten uansett hvor stumpen plasseres. Dette være seg i hytteveggen, ved skisporet, ved slalombakken, på postjakt og ved mange andre anledninger.


Det vil være variasjon på form, størrelse og farger av hvert sitteunderlag , siden disse er skåret ut fra naturlige reinskinn. Den lille lune er i akkurat passe stort format (ca 25m²) som lett får plass i bagasjen. Takk for at du ønsker å få levert varer fra oss! Netthandelen gjelder foreløpig kun for private kunder.


Vi leverer til utvalgte steder i Oslo, Trondheim og i hele. Saueskinn er deilig luksuriøst, samtidig som det er skikkelig realt og praktisk.

Ingenting varmer så godt i kulda, er like varig og like lekkert. Et sitteunderlag i skinn er lett i sekken – det veier nesten ingen ting og kan rulles sammen – og det tåler snø og vann. Til kassen Mine sider Logg. Vi ønsket å berede skinnene for å prøve ut om det var mulig å lage mindre produkter av dette skinnet.


Husflidslagene har tidligere hatt kurs i sying av skinnfell og mindre produkter av saueskinn. Vårt sitteunderlag i reinskinn gjør rasten i lyngen ekstra deilig. Skinnet er impregnert for å tåle friluftsdager gjennom hele året – enten du bruker dem til fjells, ved havet eller på verandaen.


Varmere sitteunderlag får du ikke. Hos oss er valgmulighetene mange. I Møbelringen finner du butikkrådgivere som er interessert i møbel, som kjenner trendene i markedet, og som.


Garvet og impregnert skinn som tåler fukt. Passer fint på bålbenken eller i. Velg type, fargenyanser og antall. Vi sender på dagen og tilbyr fri frakt og retur på våre skinn !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg