mandag 14. april 2014

Gillian flynn mørke rom

Flynn har også samarbeidet med Dave Gibbons om tegneserien Masks på oppfordring fra avisen The Guardian. Ho skildrar handlinga, staden og karakterane så tett at ein omtrent trur ein sit i same rom. Flynn skriv så godt, at lesaren nærmast klør i fingrane av trong til å hjelpe til å rydde i det fattigslege og rotete gardshuset. Denne tredje boken er hennes definitive gjennombrud og Flink pike har ligget på amerikanske på topp-lister siden utgivelsen og solgt i mer enn millioner eksemplarer.


Gillian flynn mørke rom

Font forlag har gjort et funn ved å knytte til seg Gillian Flynn. Mørke rom anbefales på det sterkeste. Han fortel også gode, intense og mørke historiar om dysfunksjonelle familiar med handling frå den amerikanske landsbygda. Libby Day er forteljarstemme og hovudperson i boka. Spare i ny ønskeliste.


Libby unnslapp blodbadet i det lille gårdsbruket på landsbygda i Kansas ved å gjemme seg ute i. Fra forfatteren av Flink pike - bestselgeren bak filmen Gone Girl. En skarp, medrykkende og overrumplende krim-historie. Og hun klarer det helt selsomme, nemlig å få oss til å applaudere en person som er bittert sur, ubehagelig og ikke så lite selvforaktende.


Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator. Se flere bøker fra Gillian Flynn. Pris kr 1(spar kr 22).


Sendes innen 1-virkedager. Libby er syv år gammel da moren og de to. Flynn er utdannet journalist, og skrev i flere år om film for Entertainment Weekly. Hun har vunnet flere priser for bøjene sine.


Gillian flynn mørke rom

Men jeg kunne ikke gå ut før den var ferdiglest. Og fordi jeg ville være der i kortest mulig ti sprengleste jeg for å bli ferdig. Boken jeg har lest har jeg kjøpt. Da forfatteren Gillian Flynn var liten, lekte hun en lek med fetterne og kusinene sine som de kalte Slemme tante Rosie. Leken gikk ut på at Flynn var en grusom barnehjemsbestyrer som jaget og mishandlet sine vettskremte slektninger ved å låse dem inne i mørke skap eller plage dem på andre måter.


Jeg elsket Gillian Flynns bok Gone Girl (utgitt på norsk under tittelen Flink Pike), mye på grunn av skrivestilen og språket hennes. Jeg tror kanskje Gillian Flynn er min nye Chuch Palahniuk. Flynn forteller på en måte jeg liker å blir fortalt ting på. Et boktema hvor du kan finne smakebiter fra en hel rekke flotte bøker.


Det var boken jeg brukte i sist uke, men jeg har virkelig ikke klart å få lese så mye siden det. Se hva andre mener om denne boka, og fortell. Broren Ben ble dømt for.


Derfor ønsket jeg også å lese hennes førstebok Åpne sår, ganske fort. Og det har jeg nå gjort. I Åpne sår møter vi journalisten Camille. Alle bøkene er i god stad. Gode muligheter for kvantumsrabatt!


Gillian flynn mørke rom

Kan sendes i posten til kjøpers kost. Den amerikanske forfatteren Gillian Flynn har utgitt tre krimbøker i sin karriere så langt. Skulle du ikke ha gjort det og lurer på hva den omhandler, linker jeg deg til det norske forlaget Fonts beskrivelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg