tirsdag 17. februar 2015

Pynting av bord til 50 års dag

Moderne møbler og interiør av god kvalitet. Du får det bedre når du har det fint hjemme. Vi har varehus over hele Norge. Finn det nærmest deg her.


Kombiner eventuelt med bestikk, ballonger og annen dekorasjon i bursdagsbarnets yndlingsfarger. Men noen regler går igjen og disse skal jeg ta for meg her. Når det gjelder farger, duker, pynt osv, så overlater jeg det til andre, men gjør det enkelt og med litt kontraster.


Det som virkelig tok av fra starten, var de få bordkortene og gaveeskene til bord dekking som vi hadde i butikken vår. De har blitt bestilt til brylluper, konfirmasjoner, barnedåper og andre selskap siden oppstarten. De ble en suksess fra dag EN. Vår nettbutikk bruker cookies slik at du får en bedre kjøpsopplevelse og vi kan yte deg bedre service. Vi bruker cookies hovedsaklig til å lagre.


Pynting av bord til 50 års dag

Pynting av lys til års dag Min kjære pappa fyller år den kommende uken og det skal feires stort på lørdag. Mamma hadde handlet inn noen kubbelys og jeg fikk pluselig en ide om å pynte kubbelysene med bilder av pappa. Sjekk vårt store utvalg av bordpynt til alle anledninger - bryllup, dåp, baby shower, konfirmasjon, bursdag og fest. Besøk vår nettbutikk og fysisk butikk i Oslo! Det kan fort bli mye til overs etter et koldtbor men samtidig er det kjedelig å ha for lite.


Beregn heller litt ekstra og kos deg med pålegg og salater neste dag , eller fordel det mellom gjestene. Det meste kan man tilberede noen dager i forveien. Karbonader og paté kan lages lang tid i forveien og fryses ned. Blomster skaper en vakker ramme rundt et selskap. Uansett om det er stort eller lite, så vil blomster alltid være med på å skape en hyggelig stemning rundt bordet.


Pynting av bord til 50 års dag

Først bør man ta utgangspunkt i hvilken anledning det er, hvilke omgivelser det skal være i og hva slags farger man liker. Alt du trenger av utemøbler til restaurant og hotell. Se vårt store utvalg her! Bredt sortiment av utemøbler til restaurant, hotell, bar og café. Hva skjuler seg bak trenden?


Levering på 3-arbeidsdager. Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Stort utvalg av moderne kvalitetsprodukter.


Pynting av bord til 50 års dag

Her finner du et bredt utvalg av bord til forskjellige anledninger og rom. Selv om tiden er knapp, trenger ikke borddekkingen være slapp. Kanskje konkurransens minste bord , men dette gjorde jeg klar til datteren kom hjem fra skolen i dag med sin.


Når man er år, har man som regel alt man trenger. Hvorfor ikke be alle gjestene om å ta med seg hver sin vinflaske av den vinen de selv liker best? Det å velge ut et veldedig formål gjestene kan donere til , kan også være vellykket.


Da slipper gjestene å vri hodet for å finne på en gave! Trenger du inspirasjon til borddekking? Les våre artikler og bli inspirert! Norsk nettbutikk med lynrask levering! På jakt etter bursdagspynt?


Festkompaniet har et stort utvalg av pynt til bursdag. Nå nærmer den seg, årets skumleste fest, Halloween. Dekk et skummelt bord til Halloween-festen.


Det å fylle år kan være en utfordring, for da er man plutselig havnet på en side av livet som er litt skummel. Det går liksom litt i nedoverbakke, men jeg forsøker likevel å leve mens jeg lever! Derfor var det veldig viktig for meg å feire denne dagen sammen med mine barn, familie og venner. Er egentli ikke så glad i høst bord , men noe sånt kunne jeg tenkt meg og dekket også! Får se hva det blir til når jeg skal ha høst fest for mine kolleger:o) Ha en strålende dag ! Bloggeren bak bloggen Cecilies Lykke kan også kunsten å dekke bord.


På bildet nedenfor har hun brukt et magasinoppslag som bordbrikke. Det er det fineste høst bordet jeg har sett! I tillegg har hun klippet til sommerfugler av mønstret papir og lagt dem på asjettene og bestikket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg