onsdag 16. juli 2014

Rimelig kunst

Her finner du Skandinavisk design og kunst til bra priser. Og jeg er på jakt etter noe kunst å henge på veggene. Men alt det jeg finner er veldig dyrt. Alternativet er type IKEA-prints, men de er så vanlige at jeg tror jeg ville blitt miljøskadd.


Er det noen som har gode forslag og tips til hvor jeg kan finne kunst på nettet til en rimelig penge i Norge? På auksjon denne uken: Emilio Scanavino - N.

Det er mange som tilbyr bildeprodukter i sjiktet mellom Ikea og klassiske gallerier. Vi har gjort et utvalg av kunst som selges på nettet og som alle kan ha råd til. Anne Angelhaug har nettgalleriet Galleri Angelshaug.


En av de største fordelene med akrylmaling er den korte tørketiden. Det gjør den praktisk og lett å jobbe med. I og med at den tørker så fort kan.


Det fins flott, fargerik, unik og rimelig kunst til veggene dine bare noen tastetrykk unna. Disse kule nettbutikkene er løsningen på alle dine dekorasjonsproblemer: 1. Hos svenske Wonderwall finner du kule trykk og illustrasjoner som vil passe inn i alle moderne hjem.

Du bestemmer selv hvilket beløp du ønsker å sette på gavekortet. Du kan kjøpe det på nett og få det tilsendt på epost digitalt, eller du kan kjøpe det fysisk i våre galleri. Det kreative teamet vårt holder seg alltid oppdatert og skaper nye kunstplakater regelmessig for at vi alltid skal kunne tilby deg de nyeste trendene innen moderne kunst. Med alt fra illustrert og minimalistisk krokikunst til grafiske trykk med sterke farger. Ring bufetat og dei vurderer fort om det er grunn for å gå videre.


Grensa på eller er ganske absolutt. Finn det beste innen maleri, illustrasjon, trykk og fotografi. Galleri Artifix selger kunst , rammer og tar inn bilder til innramming i Oslo, vi spenner opp lerret på blindramme og rammer inn speil på spesialmål. Vi har passepartout skjærer i butikken og kan kutte til mens du venter.


Maleri selges rimelig pga. Jeg har akkurat bestilt helt nye bilder til stua. Kunst selges rimelig 3kr. Jeg hadde lyst på noe jeg ikke hadde sett andre steder og fant dette løvebildet på Shutterstock.


Jeg speilvendte det ene og vips hadde jeg helt unik kunst. KJØP RIMELIG KUNST fra private hjem. Stort utvalg av oljemalerier, akvareller, litografier, foto og plakater.


Med bilder på veggene blir et rom raskt mer personlig og du kan selv bestemme hvilken stemning rommet skal ha. La deg inspirere av vårt utvalg her.

Antikviteter og kunst , Torget. Gå til søk Gå til resultat. Alt innen tegning og kunstartikler på et sted.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg