onsdag 19. mars 2014

Bord dekk deg

Rimelige bord til restaurant, hotell, café og bar. Alt du trenger av utemøbler til restaurant og hotell. Se vårt store utvalg her! Hva skjuler seg bak trenden? Levering på 3-arbeidsdager.


Stort utvalg av moderne kvalitetsprodukter.

Finn ditt nærmeste varehus. Moderne møbler og interiør av god kvalitet. Se ukens gode tilbud nå. Alltid design i kvalitet. Et veldekket bord løfter måltidet og gir det en ekstra piff, selv på hverdager.


Kjøp bord hos Trademax. Ta den tid du trenger for å hente deg inn… Er innom å kikker uansett jeg! Eller var det kanskje ikke helt slik eventyret gikk?

Uansett er det nå slik at det er en glede å dekke på et bord med hjemmelagede godsaker, og det utelukker på ingen måte de vakre tingene vi har laget av garn. Vi på Dekka Bord inviterer deg til et hyggelig besøk i vår restaurant på Adamstua. Et høydepunkt i julen er å dekke et vakkert festbord til gjestene. Nå som endelig julehøytiden er her, kan vi bruke kreativiteten til å gjøre det ekstra hyggelig rundt bordet.


Her får du litt inspirasjonen til å dekke et et ekstra fint bord enten til julemiddagen med familien, eller til nyttårsaften med venner! Sartor Storsenter - Bord dekk deg. Mange liker tradisjonell rød jul med ruter og nisser.


Men det er mulig å skape den lune gode følelsen uten en eneste nisse. La deg bli inspirert og forny ditt hjem. For en tid tilbake viste jeg frem røde detaljer fra butikken vår på Vinterbro, men det er klart at butikken inneholder andre farger enn rød også - og i dag tenkte jeg vise frem noen av de andre fine tingene jeg tok bilde av da jeg var deg sist. Dette innlegget handler om å dekke bord. Liker å blande forskjellige ting , som blomster, lys, ting fra naturen , nytt og gammelt :) Handymannen og meg hadde års dag på fredag Ti år siden vi så hverandre for første gang.


Her finner du et bredt utvalg av bord til forskjellige anledninger og rom. Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter!


Ta kontakt med ønsket butikk.

Min definisjon av lykke er ofte knyttet til et godt måltid mat, servert rundt et trivelig dekket bord , sier Annett Sturk i Bord dekk deg. Og det er lett å være enig med henne og medforfatter Mads Moe. Enhver som åpner denne boken står i fare for å falle i lykkerus! Bord - Dekk deg Prosjekttema Lære å lage enkel festmat.


Nye spisestuestoler, nytt bord eller kanskje. Organisere kjøkkenet. Et bord med lys og litt pynt som passer årstiden er ekstra hyggelig nå på høsten. Enten det er et lite sidebor kjøkkenbordet ditt eller det store festbordet.


Jeg har laget en liste med fine ting å dekke på og pynte med. Vi utfordret stylist og blogger Marianne de Bourg til å dekke tre ulike bord i høstens stiler. Hun dekket alle tre høstbordene med vårt servise Molly og mange andre fine produkter du finner i våre butikker denne høsten. Vi håper du blir inspirert av de flotte bordene!


Eg er alltid ute etter nye idèar og tips til korleis dette kan gjerast på enkle, men stilfulle måtar. Eg er oppteken av å kunne bruke det eg har utan å måtte kjøpe mykje nytt og eg likar tanken på gjenbruk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg