mandag 29. juni 2015

Pakning til norgesglass

Pakning til norgesglass

Finn laveste nettpris her. Vi er stolte over våre produkter og det er viktig for oss at du som kunde blir fornøyd. Derfor gir vi års garanti på de aller fleste av våre produkter, med unntak av forbruksvarer, og i visse fall opp til hele års garanti. Se etter vår garanti-logo ved produktet du har valgt for å se hva som gjelder for nettopp dette produktet.


Pakning til norgesglass

Denne var pakning i lokket og sørget for den. Jeg bruker Norgesglass til å oppbevare tørrvarer i. Var en stund vanskelig å få tak i gummistrikken (pakningen). Gjerne gamle syltetøyglass eller Norgesglass om du har. Fine drikkeglass med den klassiske Norgeslogoen.


Glassene er tykke og solide, og passer like godt til både varme og kalde drikker. Drikkeglassene leveres i 6- pakning. Glassene kan trygt vaskes i oppvaskmaskin, og flere kunder mener de er norges beste drikkeglass! Vi tilbyr fri frakt landet rund på ordre over 500kr, og leverer innen 2-6dager. Gummiring for norgesglass , også kalt syltestrikk, passer alle typer norgesglass med store lokk.


Jeg har satt hjul på gamle kommodeskuffer som jeg har under sengene på barnerommet. Syltestrikk til norgesglass leveres i pakke med stk strikker. Der lagres barnebøker, tegnesaker, dukkeklær o. Har malt hver skuff i ulik. Et gammelt Norgesglass kan bli en koselig lampe, som minner om fordums tid. Da Torny Hesle fikk lyst på en lampe av Norgesglass , fant hun ingen butikker som solgte dem.


Men da kan jeg jo prøve å lage den selv, tenkte jeg. Bestemoren min i Trysil hadde mange Norgesglass i kjelleren som jeg fikk ta med hjem. Er dette noe som kan kjøpes noe ste eller må jeg få den eminente Mannen til å lage noe til meg? Jula tilbyr praktisk anlagte mennesker et bredt og nøye utvalgt sortiment av produkter for hjemmet, hagen og fritiden til lave priser.


Julegløgg på Norgesglass. Sammen med blogger Marmeladedamen viser vi deg hvordan du gjør. Pakning billigere her! Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Praktiske syltestrikker til glasskrukker.


Kommer i pakning med seks stykk. Solide, tykke drikkeglass med den populære Norge-logoen. Lamper og belysning til hele boligen. Uansett om det gjelder belysning inne eller ute så har du ved ditt valg av lamper store muligheter til å påvirke hjemmeatmosfæren.


Pakning til norgesglass

Innendørs kan du mikse og matche med bordlamper, vinduslamper, gulvlamper og taklamper. I tillegg kan du velge downlights eller spotlights som gir et godt basislys.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg