fredag 6. mars 2015

Lange gardinstenger

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Solid fargegardiner hos Jotex. Hvilke gardiner passer hos deg?


Mønstrede gardiner i ulike former.

Vi har gardinstenger i ulike farger design, størrelser og materialer. Valg av gardinstang er med på å gi et helhetlig uttrykk rundt vinduene dine. Vi har lange og korte gardinstenger og gardinskinner, som både er flotte å se på og enkle å henge opp gardinene dine på. Du kan også henge opp gardinene dine på en praktisk og lite synlig stålvaier, i denne sammenheng kalt gardinwire.


Her finner du flust av gardinstenger til vinduene dine. Bak enhver gardinløsning finnes en god opphengsmåte. Handle trygt på jotex. Trenger du gardinoppheng?


Hos Kid har vi et stort utvalg av gardinstenger , hemper, ringer og skinner som passer alle gardintyper.

Sv: Hvor finner jeg lange gardinstenger ? Morsomt, for jeg satt her om dagen og tenkte på akkurat det samme. Jeg er litt usikker på om jeg skal ha gardinstang da, eneste som er sikkert er at når jeg maler så skal gardinbrettet ned. Du kan enkelt endre gardinstangen ved å bytte til andre endeknotter fra sortimentet vårt. Jeg skjøtet sammen flere gardinstenger. Mener jeg kjøpte noen tykke (tykkeste, tror jeg) fra Jysk eller IKEA som passet litt mer enn ett vindu (så hvis vinduet var meter, så kjøpte jeg så det passet vinduet og litt til, jeg husker ikke eksakte mål), så tok jeg annenhver tynn og tykk til ønsket lengde.


Viser 1–af resultater. Stenger i metall med endedekor. Dekor i metall, ø mm. Veggavstand ca cm. Vi har også store vinduer i stua og kjøpte lange gardinstenger på A-Møbler.


Ser nå at du bor i Bergen, så jeg vet ikke om du har A-Møbler der. De har nettside, men jeg fant ikke de gardinstengene vi kjøpte på den. Velg gardiner etter rom og behov. Tekstiler bidrar til å skape en koselig stemning og forsterker den personlige innredningsstilen.


Gardiner til alle rom! Ferdigsydde gardiner, kapper, kjøkkengardiner, liftgardiner og solskjerming. Den finnes et hav av vakre gardinstenger å velge blant.


Med Kirsch faldebånd stryker du på et bånd for å få den riktige lengden.

Er gardinene dine for lange ? Alt du trenger er et strykebrett og strykejern. Du behøver altså ikke å sy! Hos MAXBO finner du et stort utvalg av gardiner og tilbehør til gode priser.


Kjøp på nett eller i butikk. Kan for eksempel brukes til å lage en enkel innsynsbeskyttelse i tynt stoff til vinduet, eller til å henge opp et insektsnett øverst i dørkarmen. Store vinduer kan skape en dekorere utfordring. Ekstra lange gardinstenger kan være svært dyrt, vanskelig å finne, og utfordrende å henge.


Stort utvalg av gardinoppheng og gardintilbehør. I stedet for å handle i vinduet delen av jernvarehandel, vurdere å handle andre avdelinger for din dekorative vindu maskinvare. Finnes i flere farger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg