fredag 18. mai 2018

Erfaring trademax

Trademax - møbler på nett hos Trademax. Alltid lave priser og et stort utvalg! Stortutvalg av spisestuer online. Kjøp til kampanjepriser! Utsalg med opptil rabatt.


Vi har stort utvalg av hagemøbler! Bestilte varene for uker siden, og det sto 5-dagers leveringstid! Varene er ennå ikke sendt, selv om det står at det er sendt fra lageret den 27. Jeg har ringt kundeservice og de vet ikke hvor varene mine befinner seg!


Jeg har bestilt sofa fra trademax to ganger, og begge gangene har jeg vært strålende fornøyd! Første sofa var til et bokollektiv med venninner, stor deilig myk sofa. Den andre var en sovesofa til den første leiligheten jeg kjøpte, veldig fin og god å sitte i. Forside Hage og uterom Erfaring med trademax ? Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å øke brukervennligheten i samsvar med Lov om elektronisk kommunikasjon.


Skriv din egen erfaring og sjekk leveringstid. Er det noen som har erfaringer med å kjøpe varer hos trademax. Da vi valgte å kjøpe en skjenk og TV-benk fra trademax var inntrykket mitt at de var en real forhandler. Jeg fikk derimot en kolli feil til skjenken, og da startet problemene. Det er nå snart uker siden bestillingen ble gjort, og uker siden leveransen kom.


Vi leverer hjem til deg! Noen som har erfaring med møbelbutikken trademax. De har fine møbler med ok priser, men er litt skeptisk.


Bestilte en del hagemøbler der i fjor, og det ble masse rot og tull med bestillingen. De hadde ikke varene på lager likevel, også hadde de, også hadde de ikke. Kan man se hvor folk er på en? Lignende som Snapchat?


Gaa blir gal av alt det her. Vi bestilte en sofa fra trademax. Tiden går og vi blir lei, og avbestiller sofaen. AKKURAT på samme tidspunktet vi avbestilte, så var PLUTSELIG sofaen sendt. Kom igjen, jeg har ikke hele dagen sa han da.


Han smilte ikke en eneste gang fra han kom til han dro. Det tok noen få minutter å få båret inn sakene, men på de utålmodige stønnene fra han skulle en tro vi holdt han borte fra noe livsviktig. Jeg ønsker ikke det bor da jeg har dårlig erfaring med at udskifte dele hos defekte varer. De tilbyder pengene tilbage, hvor jeg så skal sende varen retur til dem.


Det koster så 400kr, at sende en vare der er ødelagt tilbage til deres lager(!!!!) der er ingen hjælp at hente.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg