fredag 22. april 2016

Lerk halvor bakke

Finn laveste nettpris her. Halvor Bakke kan dette med interiør, og gir stadig ny inspirasjon til de norske. De små konglene hang lekent på rekke og rad på de nakne kvistene. Han syntes de var vakre og sårbare, men allikevel hardføre.


Med Bag’ins solide og slitesterke kvalitet er det ikke bare en løsning som holder lenge, men som også tar vare på utemøblene dine og holder terrassen ryddig gjennom hele høsten og vinteren.

Inspirasjonen har han hentet fra sin egen barndom og farmorens lerketre. Lerk servise er utviklet av Magnor og består av servisedeler i glasert porselen. Han holder gjerne foredrag for interiørbransjen og for næringslivet generelt. Halvor utvikler egne kolleksjoner for Lama med fokus på lykter, lamper, og tekstil. Han startet sin yrkeskarriere som reiseleder og flyvert.


Bakke arbeidet tidligere i interiørbutikken Bolina på Stabekk, men driver nå egen virksomhet. Drivvedens uperfekte utseende gir denne juledekorasjonen et uformelt uttrykk, samtidig som det enkle og stramme designet gjør at trærne passer inn i de fleste interiørstiler.

Sammenlignet med andre juleserviser er Magnor Lerk Winter langt mer diskret i fargene og uttrykket. Designet består av vakre snøkrystaller i svart og platina. Alt er laget hos Magnor Glassverk.


Dette vakre serviset finnes på designhotellet The Thief på Tjuvholmen på Aker Brygge i Oslo. Oppveksten på gården i Stavern bidro til en sterk forkjærlighet til naturen, noe han har tatt med seg videre i livet og setter preg på produktene han designer. Her fra Norges styggeste rom med programleder Jannecke Weeden og snekker Torkel Gjerset.


Sommerregnet har nettopp gitt seg idet vi kjører forbi Bakke gård. Et ørlite øyeblikk tror vi at målet er nåd men det var bare gårdsnavnet som forvirret oss. Var hos Bakke Melbye i forbindelse med konisering, noe jeg gruet meg veldig til.


Jeg sa ifra på forhånd at jeg lett blør, da tok han det ekstra pent og han var veldig flink til å roe meg ned. Undersøkelsen var rask og effektiv, og jeg følte meg godt ivaretatt underveis. Halvor vokste opp i Den Evangelisk Lutherske Frikirke i Brunlanes, der hans far Osvald Bakke satt i menighetens øverste styre. Menigheten var livet mitt.


Der hadde jeg det lenge trygt og godt. Jeg har fortsatt en sterk gudstro, sa Halvor til Se og Hør. Norsk institutt for strategiske studier (Noriss), en videreføring av Europa-programmet, og styreleder i Carte Blanche.

Han gjennomførte Forsvarets russiskkurs og er siviløkonom fra Norges Handelshøyskole. Anstendig dekorasjon vil gemytt sin beboere å sette i en lykkeligere. Tallerkenen er laget i porselen av høy kvalitet og har et stilrent sort-hvitt design som passer inn i de fleste hjem. Selv om Halvor og Stein Erik i dag deler et nært bån er det derimot ingen ny relasjon. Ja, det er kjent at Halvor og jeg hadde et forhold for mange år siden, men det ble litt utfordrende.


Vi i bar bakke kombinerer vår fagkunnskap innen landskapsarkitektur med sosial og økonomisk ansvarlighet. Det vi gjør skal være bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg