tirsdag 19. april 2016

Blogg interiør inspirasjon

Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos. Kjente merkevarer til gode priser. En interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk.


Veien fra husbygging til et hjem. Er du mest interessert i interiør kan du i tillegg kose deg med disse åtte bloggene som er de største interiørbloggene i Norge i skrivende stund: Anetteshus.

Anette har Norges største interiørblogg og en landlig og nostalgisk interiørstil. Mange flotte bilder med fokus på detaljer. Under har vi samlet litt nyttig informasjon og inspirasjon – sortert på rom og kvaliteter, som kanskje gjør det litt enklere å velge akkurat det som kan gjøre din første bolig nesten helt perfekt.


Jeg heter Ann Merete Slåttland og dette er bloggen min Kreativ-i-tet. På bloggen kan du lese om interiør , gjør det selv-prosjekter (DIY), oppussing, inspirasjon og annet jeg liker å skrive om. Jeg jobber som frilansjournalist med faste oppdrag for bl. BoligDrøm, samt at jeg skriver boligreportasjer for flere norske boligmagasiner.


Når jeg leter etter inspirasjon så er det i boligmagasiner og på nettet. Jeg har samlet noen bilder som gir et godt inntrykk av hvilken stil jeg liker og som jeg håper kan være til inspirasjon for dere.

Her er et lite utvalg av det jeg kom over av interessant interiør idag. Det er jo så utrolig mye fint der ute. Spøkelsesrommet på Sandens holder åpent kl. I fjor holdt spøkelsesrommet også på samme plass, så jeg har vært og sett igjen i år. Inspirasjon til hytter og fritidsboliger.


Bergene Holm - med fokus på tidløse materialvalg og stemningsskapende interiør. Vinner av årets Hyttepris! Lene blogger om interiør , tipser om hva du kan lage av diverse med mye mer.


Trenger ikke stort mer enn dette. Håper du fikk litt inspirasjon til interiør. Selv om det ikke var de store detaljene, så har du i så fall noen kjekke og enkle tips nå Når det gjelder håndklær så er kanskje dette noe mange har på badet til en hver ti men jeg ønsker ikke å ha så mye der, men heller ha en ren og enkel stil. Hos Members selger finner du masse interiør til svært rabatterte priser. De selger klær til kvinner og menn, tilbehør, ting til hjemmet og.


Jeg får ofte mange spørsmål angående interiør og hvor jeg handler. Stilen min er ganske glam og det krever en del leting om man ønsker å skape en helhet hjemme, da man sjeldent finner alt på et sted. Men bedre sent enn aldri!


Jeg har i de ledige stundene ikveld satt meg ned og funnet litt inspirasjon på Polyvore! It’s been a long time, men åh jeg brukte sitte lage kollasjer der så mye før i tiden.

Og skal det sies mildt så er jeg lidenskapelig interessert i interiør. Og jeg elsker å lage moodboards! Jeg liker ikke bevisst skapt design, jeg liker rom som er innredet i en mer minimalistisk stil, med karakteristiske aksenter. Det vanskeligste interiør for meg å ordne var hallen – en lang og upraktisk.


Ved å søke forskjellige møbelbutikker jeg fante Front butikken. Derfor tenkte jeg å lage ett par innlegg hvor jeg svarer på alle disse spørsmålene som har kommet. Planen til Ulrik og meg var egentlig å bli boende på Vinderen en god stund til. Innhold og ytringer publisert på denne bloggen er bloggerens personlige ansvar.


All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Egmont Publishing AS. Adventskalendertips - under 100. Linda Elmin - Hviit - viser en minimalistisk og nordisk stil der tingene betyr noe. En verden av interiørdesign, stylingtips og lekre hjem.


Skeidars egne trendeksperter deler sine favoritter blant møbler og interiør. Designerens tips: Mørk maksimalisme Se mer. Terrazzo er et solid og slitesterkt materiale som har vært brukt siden antikken.


Du ser det som oftest på gulv i bygg hvor det er mye hard belastning. Denne tidløse betongen har endret stilling fra gulv til vegger og dekorativ interiør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg