tirsdag 18. april 2017

Marokkansk inspirert interiør

Marokkansk inspirert interiør

Rask og enkel handel på Ellos. Stort utvalg av fint interiør. Kjente merkevarer til gode priser.


Siden jeg er marokkansk , synes jeg det er morsomt å blande inn elementer fra den kulturen i interiøret. Utfordringen: Å stadig utvikle meg innen interiørstyling. Hjemmet mitt betyr mye for meg, og jeg ønsker å ha det hyggelig rundt meg.


Et vakkert interiør har etter min mening en rolig base, med iøynefallende detaljer. For mange år siden jobbet jeg sammen med ei marokkansk jente. En dag var vi alle invitert hjem til henne for å smake marokkansk mat, og det var utrolig mange gode retter! Ikke alle var like enkle å gjenskape selv, men denne kyllingretten har fulgt meg siden. Hun brukte en hel kylling, jeg foretrekker å bruke kyllingfileter.


Inspirert av Cecilies vakre hus på Nesodden, har vi plukket ut noen fine kjøp som lar deg kopiere stilen hjemme. Myke tekstiler, varme farger, lunt treverk og et snev av Tusen-og-en-natt lar seg fint kombinere med en kjøligere, nordisk stil. Finn dine nye favoritter og bli inspirert på de neste sidene! Marrakech har alltid handlet om shopping i en eller annen form. I dag finner du ikke så mange påfuglfjær eller slaver til salgs, men byen er fortsatt det ultimate sted for handel.


Marokkansk og norsk interiørmiks. De ottomaner er et vesentlig element for en vellykket orientalsk atmosfære Oriental moderne stue sofa marokkansk puff. Den marokkanske design stil handler om farge, tekstur, og flytende linjer. Denne utformingen trekker mye av sin inspirasjon fra den mauriske design i øst og fra former og farger av de rullende sanden i ørkenen.


Marokkansk inspirert interiør

Sin intrikate skjønnheten er forførende og inspirerer fargerike og stilfullt interiør. Ras el hanout eller Rass el hanout (arabisk: رأس الحانوت ) er en krydderblanding fra Nord-Afrika som spiller en tilsvarende rolle i nordafrikanske kjøkken som garam masala. Tusen takk for at du besøker bloggen min.


Håper du blir inspirert ! Liten marokkansk inspirert takpendel med nydelige glass motiver. Vakker uten lyset tent og når den tennes. Må selges grunnet oppussing for etter oppussingen passer den desverre ikke inn lenger. Hyggelig hvitt interiør i en stor marokkansk stil stueSe i gallerietModerne orientalsk stue av marokkansk inspirasjon. Karakterisert av intrikate utskjæringer, buede døråpninger og fargerike stoffer, bør det ikke komme som en overraskelse at marokkansk interiørdesign er blitt ganske populært rundt om i verden.


Bildene i dette innlegget er representative for noen av de mest fantastiske og levende moderne eksemplene på marokkansk interiør , både i og utenfor landet selv. Opprette en marokkansk stil er oppnåelig av mange huseiere som ønsker en eksotisk ordning for sine hjem. Jeg kan godt innrømme at jeg har en viss svakhet for etnisk- inspirert interiør , og her er noen. Den litt folkloriske stilen blander seg med den bohemske. Inspirasjonen til Warm Surface hentes mye fra marokkanske fliser og tepper.


Skapet er et indonesisk skap med marokkansk tilbehør. Den som mener seg rammet av urettmessig publisering, oppfordres til å ta kontakt med redaksjonen. Pressens Faglige Utvalg (PFU) er et klageorgan oppnevnt.


Marokkansk inspirert interiør

Her er oversikten over de beste nettbutikkene på interiør , med våre nyeste oppdateringer først: Nå er det salg også på nettet. Dekorasjon i marokkansk stil er en kul ide for hvert rom. Hva om du bestemmer deg for å sette opp hele leiligheten din i denne orientalske stilen ? For soverommet, men passer best. Det er Søndag og den skal nytes #128578; jeg sitter og drømmer om interiør som jeg så ofte gjør!


Savannen Interiør AS. Vi tilbyr interiør fra kvalitetsprodusenter med fokus på rettferdig handel og bærekraft. Produkter tydelig inspirert av natur og etniske kulturer som passer nydelig inn i ett moderne Nordisk hjem. Denne fantastiske puffen med marokkansk - inspirert mønster er vår favoritt!


Marokkansk inspirert interiør

Blått og terrakotta er blant årets hotteste farger og kombinasjonen med hvitt er helt uslåelig. Bruk den som en ekstra sitteplass ute eller inne, eller til å hvile bena på etter en lang og varm dag. Spennende marokkansk bord i flotte farger.


Høyde diameter 220.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg