mandag 23. juni 2014

Hjemme hos interiør

Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos. Kjente merkevarer til gode priser. Bli inspirert av stilen hjemme hos Funkyfam! Kid Interiør er stolt hovedsponsor av interiør i TVprogrammet Funkyfam og her er et utvalg av familiens favoritter.


I midten av juni så vil neste katalog sansynligvis bli klar også, med mange spennende nyheter.

Vi lover å være tidlig ute med å vise dere hva som kommer. Nicolay Jensen hos Jensen Mekaniske står bak den vakre, om enn totalt upraktiske messingnisjen i kjøkkenet. Kjøkkenstammene er fra Ikea, men skapfrontene i mosobambus er fra Ask og Eng.


Reviews Super service, god veiledning og et stort utvalg gjør at dokker e. Jeg har jobbet som megler og vært i mange hus. Hjemme hos Et hjem inspirert av reiser. I tillegg drev jeg en interiørbutikk i Vennesla i noen år. Norsk interiørbutikk på nett.


Håndplukket utvalg av interiør og designmøbler.

Doktoren Menne Bartelsman (35) elsker rosa og har plassert badekaret midt i stuen. Lise Kristensen elsker å reise og det har gitt interiøret hennes en helt unik stil. Som mange sikkert husker var jeg for ikke så lenge siden hjemme hos selveste Finn Schøll. Dette er Bianca Ingrosso kjent for. Jeg skrev da et innlegg om hvordan plantetrenden ser ut til å bli.


Jeg klarte ikke å dy meg, jeg måtte lage et innlegg om interiøret også. Det er et sprekt interiør av både farger, stilarter, arvet, gammelt og helt moderne elementer. Samarbeidet med Lama startet ganske tilfeldig en dag for over ni år siden. Halvor var hos Lama for å handle interiør til et prosjekt han jobbet med på Svalbar og møtte Marianne for første gang.


Det ble et varmt og hjertelig møte hvor de fant tonen umiddelbart. Praten gikk livlig mens Halvor handlet det han trengte. Denne gangen har vi fått tilsendt flotte bilder av hjemmet til en kunde på Nøtterøy. Vi har levert alt fra lamper, til gulvteppe og solskjerming. Hos IKEA finner du møbler og interiør til hele hjemmet.


Vi har alt du trenger til kjøkken, stue, soverom m. Besøk et varehus eller våre nettsider. Aller helst skal de virke avslappende, og i sin egen leilighet har hun gått for avstemte toner. Hva er du mest fornøyd med hjemme hos deg?

Vi er en stor familie med to voksne og fire barn. Huset vi bor i er lite, så det er viktig for oss at det er praktisk. Jeg er ekstra fornøyd med benkeplaten i betong som vi kan sette vi kan sette varme kjeler rett på, og som tåler det meste. Men rom for humor og lekenhet er det likevel. Da hadde hun jobbet hos DFU Sandnes i fire år og var overbevist om at det fantes et behov for veiledning, råd og styling i boligmarkedet.


Jeg er nok veldig vågal av meg og litt naiv, og jeg har aldri vært redd for å feile. Det sies at når en dør lukkes, åpnes en annen. Ta kontakt med oss for gratis interiørveiledning hjemme hos deg ved kjøp av møbler hos oss.


Dersom du ønsker enda mer inspirasjon om interiør og design, besøk. Kjøp interiør på nettet. Hos Linea finner du et stort utvalg av interiør til hjemmet ditt.


Her finner du også sengetøy til riktig gode priser, slik som dynetrekk, laken og øvrige sengetekstiler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg