onsdag 21. mai 2014

Homeparty interiør

Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos. Kjente merkevarer til gode priser. Perfect Home setter pris på sine vertinner.


Som takk for at du inviterer til en interiørvisning kan du derfor få gode fordeler. Passionparty er Norges desidert største arrangør av erotiske homeparty og dildoparty, med over konsulenter rundt om i landet, fra Mandal til Hammerfest! Siden det ikke skjer så mye på babylagingsfronten for tida, så får jeg prøve å blogge om litt andre ting, og da blir det slike meningsløse innlegg som at i dag reiser jeg for å besøke ei venninne i Oslo, og i samme slengen skal jeg holde et Casa- homeparty i Spydeberg. Er du interessert i interiør og liker å treffe nye mennesker?


Da er jobben som Casa forhandler noe for deg. Vi trenger nye forhandlere for å dekke en stadig økende etterspørsel etter våre produkter. Det å være forhandler er morsomt, sosialt og inntektsbringende. Mange av oss simpelthen elsker interiør. Kanskje har du en drøm om å gjøre denne interessen til din karriere?


I tillegg styrer du selv din arbeidstid. Interessen for interiør er stor. Party på vår måte Bli med i vårt globale PartyLite felleskap.


Vi er grossist og leverandør til ledende butikker innen gaver og interiør i Skandinavia. Velkommen til ny nettbutikk! Jeg er mamma til herlige unger. Er utdannet sosionom, men har en stor interesse for interiør , arkitektur, design, antikke møbler og gjenstander. Kontakt meg gjerne for å avtale tid for et homeparty.


Inviter venner, familie og bekjente til en sosial og inspirerende interiørkveld. Som vertinne får du følgende fordeler: 1. Gratis vertinnegave: Du får valgfrie gaver fra vår katalog tilsvarende av salget på ditt party. Finner du hotellet til en lavere pris noe annet sted så matcher vi det med vår prismatch.


Cera er en interiør og klesbutikk med kontor, butikk og lager i Vestfossen, en times kjøring utenfor Oslo. Hos oss finner du en stil som er unik og personlig. Vårt sortiment består av produkter som vi elsker og som vi selv har lyst til å omgi oss med. Vi har alt fra interiør og klær til klokker, sko og eksklusive designskjerf.


Raw Black er en serie med nikkelfrie smykker. Finn Homeparty i nærheten av din plassering, eller ved å skrive inn en adresse, by, fylke eller postnummer. Det går mot lysere tider, vår og sommer nærmer seg og fornyelser i hjemmet er alltid morsomt. Vi har kastet oss på kurvtrenden og vi elsker naturmaterialer!


Sjøgress kurver, bambus og strikk er noe av det vi presentere i denne katalogen. Og reis på tvers av landegrenser, når vi møter kreative sjeler. Hjemme hos meg selv;) Supre venner kom og støttet meg!


Siden dette var min debut kom teamleder May-Britt og ga oss en demonstrasjon. Fantastisk positiv og flott dame! Hun ga meg gode råd og tips som jeg skal ta med meg videre.


Ah, hvorfor er ikke jeg rik? Memories we do not remember the days… we remember the moments. Er det noen av dere som har noen erfaring med homeparty og slikt?


Hva går det sånn ordentlig ut på?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg