mandag 25. desember 2017

Veggord kjøkken

Dekorer billig i hjemmet ditt med Wallstickerland. Kjøp veggord stickers online her. Vi har et utvalg for enhver smak. Garantert full tilfredshet eller pengene tilbake. Postkasse klistremerke.

Se vårt utvalg for barn. Er du på utkikk etter en eller flere wallsickers med en tekst eller med et sitat? Da har du kommet til riktig sted. Her har vi nemlig samlet alle våre wallstickers.


Lager det meste innen veggord og tekstiltrykk. Gode tilbud og rask service. Utstyrsbutikken leverer veggdekor i mange stiler og fasonger.

Morsomme stickers til f. Også vær obs på at veggord er ferskvare - det burde ikke ligge over måneder før det monteres. Jeg lager det meste innen veggord. Er det du noe ønsker å bestille som ikke ligger i butikken så send meg en mail så lager jeg det. Kan også lage bokstaver og tekster til f. HTH-kjøkkenet er mer enn bare et kjøkken – det er hjemmets samlingspunkt.


Stilsikkert sortiment som blander dagens trender med tidløse klassikere. Gir et eksklusivt, sjablonmalt inntrykk. Veggord i selvklebende vinyl. Jeg hadde endel kalkmaling igjen etter at jeg malte flisene over kjøkkenbenken.


Leverandører soGlomvik går Herregår Cute N Cool Edelweiss og mange flere. Selvklebende wallstickers. Pakke med ett ark med merker i ulike størrelser og fasonger. Veldig enkle å sette opp. Fjernes enkelt uten å skade underlaget.


Under kategorien kjøkken kan du finne et stort utvalg av kjøkken artikler, alt fra flotte kjøkken tekstiler til kopper, fat og fjøler.

La deg bli fristet av deilige krydder, oljer og salter fra Nicolas Vahe eller verdens beste lakris fra Lakrids By Bullow. Her kan du finne mange flotte gaver. Har dere veggord på kjøkkenet ? Bordplaten på det gamle stuebordet var ødelagt av ringer og flekker i lakkfilmen. Etter slipingen fikk bordplaten en mye lysere.


Derfor ble den slipt ned. Kjøkkenet ditt er rått! Men jeg er redd gubben virkelig hadde fått noia, om jeg hadde malt kjøkkenet VÅRT rosa!


Hos oss finner du et stort utvalg av gadgets og utstyr til bil, hus og hjem, helse og personlig pleie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg