torsdag 21. mai 2015

Blogg hage interiør

Blogg hage interiør

Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos. Kjente merkevarer til gode priser. Med sver og er derfor egnet også på tykke grener. Når mørket slår inn, slår denne seg på.


Drives ene og alene på solcelle. Mine to store lidenskaper er nostalgisk interiør og hage. Elsker gamle, koselige hus, gamle tekstiler, sjarmerende gjenstander fra svunne tider og loppisfunn og ikke minst blomster! Roser, pioner, syriner, riddersporer. Koselig at du kom på besøk!


All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Egmont Publishing AS. Ny blogg for alle hageglade! Alt om hage , blomster, planter og uteplass.


Nytte, inspirasjon, trender og smarte tips. Bonytt Rom1Maison Boligdrøm. Linda Elmin - Hviit - viser en minimalistisk og nordisk stil der tingene betyr noe.


En verden av interiørdesign, stylingtips og lekre hjem. Velkommen, jeg er en åpen, ærlig og personlig blogger som blogger om meg og mitt liv. Er gift og gravid med en år yngre tyrkisk mann, som enda bor i Tyrkia. Er mamma til to og ung bestmor til eneggede tvillinger.


Du vil i tillegg kunne lese om mine hobbyer som er oppussing, interiør , hage og matlaging. Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.


Jeg skriver derfor mye om planter i hagen , men også litt om livet inni huset. Tine elsker interiør og kreativitet. På bloggen finnes en rekke flotte bilder fra hennes hjem, og masse nyttige tips om hvordan du kan gjøre om noe gammelt til noe helt nytt.


Camilla at home Camilla planlegger å bygge hus og på bloggen samler hun sine ideér og alt hun inspireres av i prosessen. En interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk. Veien fra husbygging til et hjem. Jeg har alltid prioritert den delen av hagen som er nærmest huset, men nå er den jo temmelig OK, så spaden min trengte ny upløyet mark, -eller blanke hageark om en vil. Siden jeg er litt lei av å gå rundt å klippe av visne eller råtne blomster, ville jeg her prøve å plante mest bladplanter som tåler at himmelen åpner sine sluser i dagevis, slik den ofte gjør her på Vestlandet.


Krifon leverer interiør - og hageprodukter til Skandinaviske hjem. Elsas blogg om hage og litt annet. Planter i plantekassene for år siden Skovly II - en hageblogg. La oss spole litt tilbake.


Blogg hage interiør

The story behind the picture. Interiør - og hagedesigner, stylist, foodie og blogger. Her ønsker jeg å dele interiør - og hageinspirasjon, designnyheter, egne prosjekter og selvfølgelig mine enkle og smakfulle matoppskrifter.


Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet. Ta likevel turen innom. I går var det duket for årets første grillings i hagen , grilling på sparket, men så koselig, med tre generasjoner (og fire bikkjer) Datteren vår hadde tatt med jordbær, så sommerfølelsen var absolutt tilstede.


Blogg hage interiør

Nå gleder jeg meg bare til mange deilige stunder utendørs, og til å “rote” i hagen igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg