mandag 12. januar 2015

Vinballong interiør

Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos. Gi interiøret ditt et friskt pust med tapet som virkelig synes. Alt du trenger er ledning med sokkel og støpsel, samt en vinballong.


Det grønne glasset på den den gamle vinballongen gjør skinnet ekstra.

Nå satser hun på at bloggen skal føre til oppdrag innenfor interiør , foto og sosiale. En gammel vinballong er blitt en vakker. Stilig med vinkorker i vinballong. Før hadde jeg en mindre vinballong der jeg samla vinkorker, lurer på hvor den har blitt av.


Fikk lyst til å finne den igjen nå. Fortsatt fin uke til deg! Torget Til salgs Møbler og interiør Annet.

Vinballong på ca liter. Nettbutikken med alt du trenger av interiør. Kun 2- dagers levering, alltid fri retur i butikk og du kan betale med Vipps eller Klarna. Kombiner tekstil, puter.


For en tid tilbake kom jeg over en vinballong til salgs her ute på en av øyene. Nordlandsjente som bor på en landlig eiendom, med et tilhørende hvitt hus på. Her bor jeg sammen med min snille og handye mann og vår lille datter Kine Nathalie- samt hunden Prins Leon og pusekatten Sofus. I denne bloggen ønsker jeg å forevige, dele og samle alle mine store og små prosjekter innen oppussing, interiør , hus, hjem og hage!


Aller helst så skulle den være grønn. Ikke visste jeg at handymanny hadde fått med seg det, han er da som mannfolk flest, hører sjelden etter hva jeg babler om. Men uansett så kjøpte han en, helt av seg selv. Få siste nytt om interiør og oppussing fra ifi.


Meld deg på vårt nyhetsbrev her. Mer Slik gjøres det Krystallsoda - bruksområdene du ikke kjenner til! Paradis interiørarkitekter skaper vakre og funksjonelle interiørløsninger for din bolig eller bedrift.

Første møte er gratis, ta kontakt og avtal tid i dag. Vi har god kvalitet og et stort utvalg på oppbevaring hos Europris. Du har alt fra esker, til plastkasser i alle størrelser, samt litt finere bokser som ser bra ut. Som lampefot brukte jeg en liten vinballong og en opalin-vase.


Labels: bruktfunn, DIY, FredagsForming, glass, interiør , lampe, loppemarke. Da er rådet å ta godt vare på julens tomgods. Gjør vinballongen om til en lampe. Lampe av en vinballong i plast? Litt annerledes og finere fasong enn de man ser mest av.


Brukt Grønn vinballong til salgs i Batnfjordsøra - Grønn vinballong publisert av Jorid i Batnfjordsøra. Har blir brukt til syre og vin i gamledager. Har stykker men 2for en.


Kan brukes til pynt i Hagen eller anet interiør. En tur på søppeldynga byr på fristelser av mange slag. Denne gangen en vinballong og en lampeskjerm.


Vel hjemme ble det festet på div ting som gjorde at. You may also like: images. Det er dekorativt og fint og jeg har tenkt: sånne ballonger vil jeg også ha.


Jeg var derfor heldig å komme over to fine på loppis for noen uker siden. I dag har jeg tatt frem igjen vinballongen og lampeskjermen min. Disse fant jeg på en bruktbutikk for en stund siden.


Da jeg fant dem var de både møkkete og stygge. Country home, Old trunk - Nå i denne herlige vår-tid er det utrolig koselig å dekorere hus og hjem med lyse og hjemmekoselige ting, nytt og gammelt om hverandre Masse blomster og p.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg