onsdag 27. februar 2019

Påskeinspirasjon

I dag har jeg derfor samlet påskeinspirasjon fra av norges dyktigste interiørbloggere, som alle er en del av interiørteamet til United Influencers! Jeg er stolt av å være en del av denne fine gjengen! Jeg blir i påskehumør av å se hjemmet til Ann-Merete med bloggen Kreativ-i-tet. Jeg heter Marianne de Bourg, det er min blogg du nå leser.


Jeg er en blogger, skribent og stylist som ønsker å inspirere DEG.

PÅSKE INSPIRASJON kan være så mangt. Selv om mange tilbringer. Dette er enkel påskepynt som er en morsom aktivitet for. Publisert i Artikkel, Oppskrift by Katrine Anita.


Påskeinspirasjon by Connie - 15:Nå er påsken snart her, og du skal vel kanskje lage noe påskepynt? Det er ikke alltid man rekker det man har planer om, men kanskje jeg kan by deg på litt. Det er jo så mye fint å velge mellom, så ofte må noen av ideéne spares til senere bruk.


Hadde med kamera, og knipsa litt bilder i butikken og når vi var på kafè i tida før påske.

Om å leve - ikke bare overleve. Butikkene bugner over av varer til kjøpekåte folk som stresser rundt som hodeløse høns. Hei alle sammen :) Ny uke og ny muligheter :) Siden det bare en uke igjen til påske tenkte jeg det var på tide å dele litt inspirasjon og selvfølgelig komme igang.


Og mens vi venter har Princess laget en inspirerende brosjyre som du kan bla i! Kranser, påskeegg, kyllinger, høner og tova blomster. Mangler du påskepynt, eller mangler du inspirasjon til å dekke påskebordet. Ta turen innom Christiania. Lagt til av Norsk Flid Tønsberg i kategoriene: Interiør, Tilbehør, Annet.


Har du glemt kontoen din? I Ung Husflid får barna lære grunnleggende håndverksteknikker, som strikking, veving, broderi eller trearbeid. I en trygg atmosfære og med kyndige veiledere få. Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.


Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen. Litt påskeinspirasjon fra pinterest-siden min. Pinterest er bare en fantastisk plass å samle inspirasjon.


Her finner du absolutt alt!

Og det er lett og sortere i. Jeg har gledet meg til påske i flere uker allerede. For oss betyr påske fine dager på fjellet med (forhåpentligvis) sol og skispor, påskeskirenn og fenalår i solveggen. Nei, påsken er feiring av våren!


Som lærere gjør vi gjerne noe som er gøy og annerledes, men det er viktig at det faglige likevel i sentrum. Påske er nesten som jul, bare uten alt stresset. Se fremgangsmåten i videoen under (og kikk videre nedover for mer påskeinspirasjon ). Når du først har farget eggene, hva med å støpe søte lys i dem? Mye inspirerende tekst om påskehøydtiden som vi snart går inn i, var det også, ikke bare bilder. Kos deg med farger og forberedelser til påsken!


Denne flotte tutorialen ble lagt ut på Picturing the Worlds blogg onsdag 16. The Paper Craftings lesere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg