torsdag 9. januar 2020

Trappemaling

Jeg har ei ubehandlet trapp som jeg vurderer å male hvit. Så nå lurer jeg på hvilken maling dere andre som har malt trapp har brukt, hvilken farge dere har, og om dere har bilde. Vi har utarbeidet tipsene som hjelper deg hele veien nedenfra og opp. Gelenderet er nytt og dreid av en lokal tredreier.


Trappemaling

Tredreieren og jeg var ikke helt enig om hva som var pent og ikke,. Interiør- og eksteriørmalinger skal ha gode tekniske egenskaper som gjør at de fungerer optimalt på de områdene du har behov for å male. Gamle trapper kan bli som nye ved å pusse dem opp med maling, teppe, nye trinn eller andre enkle grep. Her får du tips om hvordan du pusser opp trappen. Riktig malerpensel og verktøy er mer enn halve jobben.


På våre nettsider finner du informasjon om hvilke produkter som best passer ditt prosjekt. Glansgraden i malingen bestemmer glansheten. All maling har en gitt glans - på en skala fra - 10 hvor 1er blankest. Gulvmaling fra TreStjerner en Norges mest solgte.


Trappemaling

I vårt sortiment finner du alt du trenger til behandling av gulv og trapp: lakk, maling, olje og hardvoksolje. Velg rom og lek med våre nye farger! Malingen får du i ulike kvaliteter som er tilpasset de ulike rommene i huset. Gode tips for deg og miljøet Når du kjøper nytt må du tenke på hva du gjør med det gamle.


Det er miljøskadelige stoffer i både små og store elektriske apparater. Hos MAXBO finne du innemaling som passer perfekt til rommet du skal male. Kjøp på nett eller i butikk. Løsningen er enkel: Skal trappen brukes mens du maler, eller er du avhengig av å bruke den like etterpå, hopper du bare over annethvert trappetrinn.


Trappen bliver derfor hurtigt slidt. Gammel, mørk lakk og slitasje på trinnene er ikke noe vakkert syn. Jeg plukket opp et spann Trestjerner gulv- og trappemaling fra min lokale Coop etter at jeg fikk beskjed på min lokale Flügger at de ikke kunne blande mørke farger for gulvmaling. Men i løpet av et par.


Jeg bryr meg strengt tatt ikke hvor malingen kommer fra så lenge den er av god kvalitet og til en fornuftig pris. Før helgen kom nemlig Pernille hjem med et enormt ønske om hjemmelagde havrekjeks etter å ha fått smaken på det en dag på skolen. Julekampanje Få det fint til jul. Et vakkert tak er prikken over i’en og kan gjøre rommet både større og lysere.


Med Flutex 2S får du en pen, helmatt og. Når man maler trapper må man ha tålmodighet og nøyaktighet. Trappa har jo blitt pusset opp noen ganger. Her fra oppussing av en stue i Sørum i Akershus. Inspirasjon og tips til oppussing av trapp og trapperom.


Stille og sikre tråkk i trappa 20. Med Butinox Futura kan du velge mellom et elegant helmatt utseende eller et stilrent halvblank utseende. Prøv fargevelgeren og finn den fargen du liker best. Tips og råd til deg som skal bygge hus, hytte eller garasje eller pusse opp.


Trappemaling

Er det på tide at male trappe, så giver vi dig her hemmeligheden til, hvordan den bliver frisk og flot igen: Skibslak, den perfekte løsning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg