fredag 24. januar 2020

Stripete vase

Nyheter for ehnver fashionista - Stort utvalg - Mote på nett - Bubbleroom! Populære merkevarer til sterkt redusert priser. I generasjoner har de laget vaser, servise og lysestaker med et moderne design som også viser til Kahler historie. En av deres flaggskip Omaggio, den stripete vase som har blitt noe av et symbol på Kahler. Den stripete vasen passer inn i de fleste hjem og miljøer og kan brukes til blomster eller bare som dekorasjon.


Kombiner den med andre produkter fra Kähler for å skape en trendy look hjemme.

Velg mellom forskjellige farger. Vi har det du trenger av gardiner, sengetøy, håndklær og interiør til hjemmet. Se vårt brede utvalg her – Kid Interiør. Stripete vase av kermikk. Saken handler oNordmenn elsker stripete vase fra danske Kähler Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å gi deg en best mulig brukeropplevelse på DN.


Disse brukes til analyseformål, produktforbedringer samt tilpasning av annonser og innhold. Jeg pakker produktene godt inn og sender så fort jeg har mottatt betalingen. Du kan velge om du vil betale med kort via paypal, overføre til konto eller vipps.


Det kan være vanskelig å beregne porto før varen er pakket.

Betaler du for mye i porto, refunderer jeg beløpet. Dammen mener vasen har blitt et statussymbol i mellomsjiktet mellom high end-design og den mer kosete stilen. Mange har nok skjønt at dette er et kjent merke, og har du vasen viser det at du følger med. Samtidig er prisen overkommelig i forhold til merkevarens status, sier Dammen.


Si meg når du kjøpte din stripete Kähler Omaggio- vase og jeg skal fortelle deg hvor trendy du er. Har du nylig anskaffet deg en, har vi dårlige nyheter. Da er du mer trendnisse enn du er trendsetter, i hvert fall om vi skal tro ekspertene. Det er vanskelig å finne en vase som har vært like populær i Norge og Danmark som Kählers stripete hvite vase. Den runde formen gjør at blomstene danner en fin bukett.


Planter og blomster gir hjemmet liv og personlighet. Vase i stripete glass. Corro vase er en stripete keramikkvase med matt overflate. Perfekt til enkeltblomster og snittblomster. Harry or not – jeg liker min stripete designvase Selv synes jeg vasen har en flott form og ikke minst av utmerket porselen.


Fargen passer fint i hjemmet vårt og ser jeg den hjemme hos venner, synes jeg det er litt artig. En vase i sort og hvitt tilfører et grafisk element til hjemmet, og passer godt til en moderne, nordisk stil. Vi har sett mange kopiere vasen , blant annet bloggeren NyttLivTilHjemmet, og vi ble overrasket over hvor enkelt det så ut til å være, og bestemte oss for å teste.


Bruk den store Hammershøi- vasen som et unikt designuttykk.

Vi anbefaler at vasene vaskes grundig etter bruk for å unngå belegg på innsiden av vasen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg