tirsdag 5. mai 2020

Strikket sengeteppe

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Vi har sengetepper for enhver seng. Se hele sortimentet her!


Kjøp sengeteppe hos trademax. Shopping på sitt beste!

Alltid lave priser og et stort utvalg! Sengeteppe - Best pris i Norge! Denne siden ble sist oppdatert , og inneholder oppskrifter. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på tepper.


Pynt sengen med et lekkert sengeteppe ! Et vattert sengeteppe i lin og vevd bomull gir ekstra varme og komfort, samtidig som at det pynter opp sengen. I vinterhalvåret er mange på jakt etter lune tekstiler for å skape et drømmehjem med en varm og god atmosfære hjemme,. Da kan et strikket pledd eller sengeteppe være det som skal til.

Din nettleser er utdatert! For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Etter en lang periode med fargerikt bomullsgarn har jeg nå kastet meg over noen nøster med herlig naturfarget ull.


Denne gangen prøver jeg ut alpakkagarn fra den. Jeg var så heldig å arve ett sengeteppe i dette mønsteret etter min kjære mormor - hun hadde strikket det selv, i tillegg hadde hun strikket vognteppe til mange av sine oldebarn i samme mønster! Velkommen til DROPS Design! Jeg er veldig glad i mitt sengeteppe , og har det liggende framme i stua.


Nydelige tulipaner - en av mine favoritter! Jeg har strikket snart 1lapperog holdt på i noen år. Fikk et slikt sengeteppe i bryllupsgave fra min svigermor. Har ikke strikket på mange år, og ønsker nå å prøve meg på et strikket sengeteppe.


Noen som kan gi meg tips om hvor mange masker jeg må ha, og. Finn dine favoritter! Kjente merkevarer til gode priser. Spesielt nå som høsten er her, da føles det ekstra lunt og godt med et teppe i megastrikk!


Stort utvalg - Rett pris - Mote på nett - Kjøp designer klær - Zoovillage! Måtte dele denne strikkeoppskriften jeg. Gjør sofakroken ekstra koselig med deilige pled eller re opp sengen med et sengeteppe.

Se utvalget vårt av pledd og sengetepper på IKEA. Uansett om det er sommer, vinter, vår eller høst, så kan du garantert finne en oppskrift til ditt formål. Vi tilbyr nemlig strikkeoppskrifter fra merker som bl. Mayflower, Drops og Järbo.


Disse er førende merkevarer angående strikket motetøy til alle sesonger. Eller hva med å lage et sengeteppe eller heldekkende duk i samme mønster? Har du vurdert å hekle et sengeteppe til sengen din?


Her er en fremgangsmåte for hvordan vi har gjort dette. Det har i lange tider vært moderne å ha heklet sengeteppe på sengen. Det er et stort arbeid å begynne og du må ha hekleferdigheter inne for å få til et pent teppe. Et slikt teppe varer gjerne hele livet, og ofte også går i. Uten skråtaket fremstår det nye gjesterommet luftig og åpent.


En ny seng troner midt i rommet og nye panelvegger er behandlet med en lun interiørbeis. Gardinene og pynteputene har Bjørg sydd selv med tekstiler fra Fargerike på Fagernes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg