onsdag 11. mars 2020

Strai kjøkken

Strai kjøkken

HTH-kjøkkenet er mer enn bare et kjøkken – det er hjemmets samlingspunkt. Drømmer du om nytt kjøkken ? Strai har et bredt utvalg unike kjøkkenserier i klassisk og moderne stil. Se alle våre kjøkkenmodeller her! Skien kjøkkensenter holder til i Kjørbekkdalen 7A og forhandler tradisjonsrike, norske kjøkken fra produsenten Strai. Lurer du på noe så skriv gjerne på veggen.


Har ikke sett strai kjøkken før - men veldig mye fint! Jeg syntes det er enkelt å se forskjellen på kjøkken når man ser de i utstilling. Jeg ønsket meg et Sigdal- kjøkken helt til jeg så det i utstilling, så rett og slett mye simplere ut enn jeg hadde forestilt meg. Hos Strai kjøkken har de tre ulike prisgrupper som heter Premium, Komfort og Basis.


Deres rimeligste modell, Glatt hvit, tilhører Komfort gruppen, som skal være litt enklere og rimeligere. Utførelsen er klassisk og moderne, og kjøkkenet er levert ferdig sammensatt og har moderne, dempede skuffer med fulluttrekk. Den ble drevet av Erling Tobiassens barnebarn Reidar, Kåre og Tor Erling Tobiassen. Vi vet at våre kjøkken holder en høy standard og ønsker å vise deg alle finessene i ditt eget hjem.


Derfor besøker vi deg gjerne når ditt kjøkken er installert. Her får du nemlig bruk for hele spekteret! Vi søker en engasjert og handlekraftig HR-leder som vil være med å videreutvikle Strai som en attraktiv arbeidsp.


Vi har blikket rettet mot fremtiden og satser på moderne, klassiske og innovative kvalitetskjøkken. Med et IKEA- kjøkken får du høy kvalitet, god pris og års garanti. Vi kan veilede deg steg for steg med planleggingen, og hjelper deg også med transport og montering dersom du ønsker det.


Med mange valgmuligheter både innvendig og utvendig kan du få et personlig og praktisk kjøkken tilpasset stilen og lommeboken din. Både Strai og Greno, som i utgangspunktet lå et stykke over de andre hadde mye å gå på og erfarne konsulenter. Begge ga meg rabatt på grunn av kampanje og endte opp på ca samme pris.


Det som skilte dem var at Strai hadde fylt skuffer og skap med billigste innmat for å holde prisen nede mens Greno hadde den beste innmaten. Se våre kjøkken og bli inspirert. Rimelige kjøkken med høy kvalitet!


Strai kjøkken

Uansett hvor du befinner deg i livet, så har vi kjøkkenet for deg – enten du liker det moderne, det klassiske eller det romantiske. Vet ikke med strai men du får jævlig fine ikea kjøkken for brøkdel av det andre koster. Kjøkken for alle livets faser.


Tror eksempelvis det svarer seg å bytte stammer og det hele med nytt fra ikea enn å kjøpe nye fronter fra hth om det viser seg at strai og hth passer overens. Jeg har rinelig stort kjøkken fra i fjor. BKA har over års erfaring med kjøkken , bad og garderobe.


Strai kjøkken

Som leverandør av kjøkken , bad og garderober til det norske folk gjennom år, har vi lært mye om hva forbrukerne legger vekt på: Høyt ferdignivå. Gjennomførte innredningsløsninger. Trygge og gode garantier.


Og en service du kun kan få hos erfarne bransjefolk. Jeg må¨si at jeg er litt ekspert på kjøkken. Tenker da på innrede kjøkken og ta smarte valg. Hjørner på kjøkkken er nemlig det verste jeg vet, og det og få utnyttet det maksimalt.


Vi på Gulli Trevarefabrikk samarbeider med Sigdal og Strai , to norske kjøkkenprodusenter som har vært på markedet lenge og som leverer kjøkken av solid norsk kvalitet. Begge disse produsentene vet hva som passer til norske forhold og hva norske kjøkkenkunder vil ha. Vi søker etter en kreativ og engasjert kollega som kan bidra til videre vekst og fornøyde kjøkkenkunder.


Du trives med å gi profesjonell kundeveiledning helt fra idé og behovsanalyse. Har forresten hørt at strai kjøkken har bedre kvalitet enn di fleste. Om det stemmer vet jeg ikke.


Men er fornyd md vårt. Sigdal har kjøkken , bad og garderobe i go norsk kvalitet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg